Είστε εδώ

News

Subaru: Οι στόχοι της επόμενης δεκαετίας

του Σωτήριου Χάλλα

Η Subaru μέχρι τώρα δεν έχει υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση στο βαθμό που το έχουν κάνει άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όμως πλέον θέτει ως στόχο μέχρι το 2030 το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Μάλιστα, το πλάνο της επεκτείνεται και μετά το 2030 και προβλέπει τη δημιουργία ηλεκτρικών ή/και υβριδικών εκδόσεων για όλα τα μοντέλα της γκάμας της.

Σε αυτό το πλαίσιο η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε ένα πρωτότυπο που μας δείχνει την κατεύθυνση στην οποία κινείται για την ανάπτυξη του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV, το οποίο εξελίσσει σε συνεργασία με την Toyota και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του πριν το 2025.

Βασικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου είναι η έντονη κλίση στο πίσω παρμπρίζ, το μεγάλο μήκος της καμπίνας, οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες και οι κοντοί πρόβολοι τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Επιπλέον, ιδιαίτερη νότα αποτελεί το μαύρο χρώμα στο κομμάτι του αμαξώματος γύρω από τους θόλους, το οποίο μπερδεύει το μάτι δίνοντας την αίσθηση ότι είναι πολύ μεγαλύτεροι από την πραγματικότητα.

Αυτή τη στιγμή οι Ιάπωνες έχουν μόνο ένα σύνολο με ήπια υβριδική τεχνολογία που ονομάζουν e-Boxer, ενώ στην αμερικανική αγορά διαθέτουν και ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, το Crosstrek. Δεδομένου ότι η Subaru έχει μικρότερο μέγεθος σε σχέση με άλλες εταιρείες του χώρου, για τα υβριδικά της συστήματα θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην Toyota με την οποία έχουν συνεργασία.

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση η Subaru δίνει προτεραιότητα και στην ασφάλεια, θέτοντας ως στόχο μέχρι το 2030 να μην υπάρχει ούτε ένας θάνατος ανθρώπου που βρίσκεται μέσα σε κάποιο από τα αυτοκίνητά της. Για να το πετύχει αυτό σκοπεύει να βελτιώσει τη σταθερότητα των μοντέλων που παράγει και να αναβαθμίσει το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης, το οποίο ονομάζει Eyesight.

Πολλαπλοί και φιλόδοξοι στόχοι για τους Ιάπωνες. Ελπίζουμε ότι θα καταφέρουν να τους πετύχουν όλους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.