![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/10/photon32205f86673.jpeg?itok=40TyfhC7)
Λόγω της καραντίνας οι βιντεοκλήσεις με τα αγαπημένα μας πρόσωπα έχουν πάρει «φωτιά», ωστόσο με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας κάποιοι επιλέγουν πλέον το νέο τους αυτοκίνητο.
Η Skoda Βρετανίας λοιπόν προσαρμοζόμενη άμεσα στους περιορισμούς μετακινήσεων, λόγω της πανδημίας, προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές τη δυνατότητα να εξερευνήσουν από την άνεση και ασφάλεια του σπιτιού τους τα μοντέλα της μέσω 4G βιντεοκλήσεων που πραγματοποιούνται με τους πωλητές.
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να λύνει κάθε απορία του και να παρακολουθεί τη ξενάγηση στο μοντέλο που τον ενδιαφέρει μέσα από την οθόνη του smartphone, του tablet ή του επιτραπέζιου ηλεκτρονικού υπολογιστή, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί τον εκθεσιακό χώρο. Σύμφωνα με τη τσέχικη εταιρεία από την περασμένη εβδομάδα που ξεκίνησε η εν λόγω υπηρεσία έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες βιντεοκλήσεις με υποψήφιους πελάτες.
Τη ζωντανή διαδικτυακή παρουσίαση των μοντέλων Kamiq, Superb, Octavia και Karoq όλες τις μέρες της εβδομάδας και τα Σαββατοκύριακα αναλαμβάνουν έξι εκπρόσωποι της Skoda, ενώ για την υπόλοιπη γκάμα υπάρχουν έτοιμα βίντεο για προβολή.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία της εικονικής έκθεσης (Skoda Virtual Showroom) λανσαρίστηκε το 2017, ενώ δεν απευθύνεται μόνο σε δυνητικούς αγοραστές αλλά και σε υφιστάμενους πελάτες, ώστε να δίνονται εύκολα και άμεσα απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα συστήματα του καινούργιου τους αυτοκινήτου.