Είστε εδώ

News

SK Innovation vs LG Chem: Σε κίνδυνο η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων;

του Σωτήριου Χάλλα

Οι εταιρείες κατασκευής μπαταριών SK Innovation και LG Chem έχουν εμπλακεί σε ένα “πόλεμο” μηνύσεων, ο οποίος θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το 2018 η SK Innovation εξασφάλισε από τη Volkswagen ένα συμβόλαιο αξίας πολλών δις ευρώ ώστε να προμηθεύσει τη γερμανική μάρκα με μπαταρίες που θα χρησιμοποιηθούν στα μοντέλα της που προορίζονται για την αμερικανική αγορά.

Το 2019, η LG Chem πήγε στο δικαστήριο την ανταγωνίστριά της ισχυριζόμενη ότι της έκλεψε εμπορικά μυστικά, “κλέβοντας” υπαλλήλους της και ότι αυτή ήταν η αιτία που κατάφερε και έκλεισε τη συμφωνία με τη VW. Από τη μεριά της η SK Innovation λέει ότι οι εν λόγω υπάλληλοι υπέγραψαν έγγραφα, τα οποία τους απαγόρευαν να χρησιμοποιήσουν πληροφορίες που είχαν από προηγούμενα εργασιακά περιβάλλοντα.

Από εκεί ξεκίνησε ένα μπαράζ μηνύσεων ανάμεσα στις δύο εταιρείες για παραβίαση πατεντών εκατέρωθεν. Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο πλευρές, προσπαθούν να σταματήσουν η μία την άλλη από το να προμηθεύσουν τη VW με μπαταρίες για τα μελλοντικά της μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αμερικανική αγορά, αλλά και για τα Chevrolet Bolt, Jaguar I-Pace, Audi e-tron, Kia Niro και τα ηλεκτρικά pick-up που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει στο μέλλον η Ford.

Σε ανακοίνωσή της η Ford ενημέρωσε ότι έχει προτείνει στις δύο εταιρείες να λύσουν εξωδικαστικά τις διαφορές τους, αφού υπάρχει το ενδεχόμενο να βρεθούν και οι δύο ένοχες για παραβίαση πατεντών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συνεχίσουν την κατασκευή μπαταριών, βάζοντας την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία σε κίνδυνο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.