Είστε εδώ

News

Renault-Nissan-Mitsubishi: Νέα εποχή για τη Συμμαχία

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Renault, Nissan και Mitsubishi ανακοίνωσαν την αλλαγή στρατηγικής, εστιάζοντας πλέον στην πιο στενή συνεργασία ανάμεσα στις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες, με σκοπό να μειώσουν τα κόστη και να “χτίσουν ξανά την τραυματισμένη Συμμαχία”.

Βασική αλλαγή στον τρόπο που λειτουργούν είναι ότι πλέον θα χρησιμοποιούν ένα μοντέλο που ονομάζεται “leader-follower” (ηγέτης-ακόλουθος), σκοπός του οποίου είναι η έρευνα σε κάποιον τομέα να γίνεται μόνο από μία εταιρεία, η΄οποία στη συνέχεια θα μοιράζεται την αποκτηθείσα γνώση και τεχνογνωσία με τις υπόλοιπες δύο (ακόλουθοι).

Με την αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας οι τρεις εταιρείες δε θα μοιράζονται μόνο πλατφόρμες αλλά και αμαξώματα, ενώ η παραγωγή μοντέλων που έχουν κοινά μέρη θα οργανωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται στα ίδια εργοστάσια.

Ο πρόεδρος της Συμμαχίας, Ζαν - Ντομινίκ Σενάρ, ανέφερε ότι οι τρεις εταιρείες πρόκειται να έχουν, συνδυαστικά, παρουσία σε όλες τις κατηγορίες, σε κάθε άκρη του κόσμου, ενώ δε θα απουσιάζει καμία νέα τεχνολογία από τη “φαρέτρα” τους. Επιπλέον, θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, την κερδοφορία, αλλά και την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Αναλύοντας το σύστημα “leader-follower”, ο Σενάρ είπε ότι η κάθε μάρκα θα αναλάβει διαφορετικές τεχνολογίες και διαφορετική περιοχή του πλανήτη. Έτσι, η Renault θα είναι ο leader στην Ευρώπη, τη Ρωσία, τη Νότια Αμερική και τη Βόρεια Αφρική, γεωγραφικά, ενώ θα αναλάβει την εξέλιξη της νέας γενιάς μικρών SUV. Η Nissan θα αναλάβει την Ιαπωνία, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, ρίχνοντας το βάρος της στην εξέλιξη μεγαλύτερων SUV όπως είναι το Qashqai. Τέλος, η Mitsubishi θα δραστηριοποιηθεί στη Νοτιοανατολική Ασία και την Ωκεανία.

Όσον αφορά την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, η Nissan αναλαμβάνει την αυτόνομη οδήγηση και την εξέλιξη της νέας πλατφόρμας CMF-EV ePT η οποία προορίζεται για χρήση σε ηλεκτρικά μοντέλα. Η Renault θα δραστηριοποιηθεί στις τεχνολογίες διασύνδεσης των οχημάτων, καθώς και τα ηλεκτρονικά που θα απαιτούνται στο μέλλον για την κατασκευή ηλεκτρικών μοντέλων. Τέλος, η Mitsubishi αναλαμβάνει τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης και τα compact και μεσαία μοντέλα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.