![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/27/photon32678f88135.jpg?itok=gkLKPhtE)
Σε αντίθεση με το πλάνο που είχε ο Κάρλος Γκον, οι Renault και Nissan δε σκοπεύουν να προχωρήσουν σε πλήρη συγχώνευσή τους σε μία εταιρεία, ωστόσο θέλουν να βρουν τρόπους να “επιδιορθώσουν” τη συμμαχία στην οποία συμμετέχουν, καθώς το τελευταίο διάστημα υπήρξαν κάποιες τριβές ανάμεσά τους.
Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να ανακοινώσουν μέτρα αναδιοργάνωσης του τρόπου που λειτουργούν, τα οποία θα είναι κάτι σαν συνθήκη ειρήνης, με σκοπό να επιλυθούν όλες οι διαφορές τους.
Όσο για τη συγχώνευση, δεν πρόκειται να συμβεί κυρίως επειδή δε θέλουν οι Ιάπωνες, οι οποίοι βάζουν τη διατήρηση της εταιρείας ως ανεξάρτητη οντότητα πολύ ψηλά στην λίστα προτεραιοτήτων τους.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Reuters οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να αλλάξουν ριζικά και να ισχυροποιήσουν τη συμμαχία, ειδικά μετά τις επιπτώσεις που είχε και θα έχει η πανδημία. Η ανακοίνωση αυτών των αλλαγών θα γίνει σήμερα, 27 Μαΐου 2020, με κοινή συνέντευξη Τύπου.
Από τις βασικότερες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της συμμαχίας είναι ότι θα ακολουθηθεί ένα μοντέλο leader - follower. Δηλαδή η μία εταιρεία θα ηγείται της έρευνας σε κάποιον τομέα και η άλλη θα ακολουθεί χωρίς να χρειαστεί να επενδυθούν δεύτερη φορά χρήματα. Αντίστοιχα, σε κάποιον άλλο τομέα θα ηγείται η άλλη εταιρεία. Ουσιαστικά μοιάζει με κάποιου είδους καταμερισμό εργασιών.
Το καλύτερο παράδειγμα είναι η αγορά της Ευρώπης όπου η Nissan θα αναλάβει να ηγηθεί στον τομέα των SUV, αφήνοντας τα επαγγελματικά οχήματα και τα μοντέλα πόλης στη Renault.