![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/27/photon32029f86238.jpg?itok=j_nuNrXG)
Εκτός από τα προβλήματα στην υγεία των ανθρώπων, ο κορωνοϊός έχει ήδη προκαλέσει και σημαντικά οικονομικά ζητήματα, οπότε υπάρχουν ανησυχίες ότι η συμφωνία ανάμεσα στις PSA και FCA που είχε ανακοινωθεί πριν μερικούς μήνες δε θα πραγματοποιηθεί.
Ωστόσο, ο γαλλικός όμιλος αρνήθηκε ότι η συγχώνευση κινδυνεύει. Γαλλικά δημοσιεύματα ανέφεραν ότι τόσο η συμφωνία όσο και οι λεπτομέρειές της τίθενται εν αμφιβόλω. Θέλοντας να διαψεύσει αυτά τα δημοσιεύματα, η PSA δήλωσε ότι παραμένει αφοσιωμένη στη συγχώνευση, παρά το γεγονός ότι ο κορωνοϊός και η οικονομική κρίση που έχει προκαλέσει μειώνουν σημαντικά την κεφαλαιακή επάρκεια των δύο ομίλων.
PSA και FCA είχαν υπογράψει το Δεκέμβριο του 2019 μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο προέβλεπε ότι θα προχωρήσουν σε συγχώνευση μεταξύ τους, με το ποσοστό συμμετοχής της κάθε εταιρείας στο νέο σχήμα που θα προκύψει να είναι 50%. Σε αυτό το μνημόνιο οριζόταν η συμφωνία οριστικοποιηθεί μέσα σε 12 έως 18 μήνες.
Σε δηλώσεις του λίγο μετά την υπογραφή του μνημονίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της PSA, Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος αναμένεται να έχει την ίδια θέση στη νέα εταιρεία που θα δημιουργηθεί, είχε πει ότι δεν θα κλείσει καμιά μάρκα επισημαίνοντας ότι τα πολλά διαφορετικά σήματα είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο του ομίλου.