Είστε εδώ

News

Nissan vs Γκον: Άρχισαν οι μηνύσεις. Πόσα ζητάνε;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Nissan έχει καταθέσει μήνυση εναντίον του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της, Κάρλος Γκον, με την οποία ζητάει αποζημίωση η οποία φτάνει τα 10 δισεκατομμύρια γιεν (83.7 εκατομμύρια ευρώ).

Η αιτία που ζητάει αυτά τα χρήματα η ιαπωνική μάρκα είναι ότι σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ο Γκον εκμεταλλεύτηκε τις οικονομικές εξουσίες που είχε ως επικεφαλής της εταιρείας και έκανε λανθασμένη χρήση των χρημάτων της, ενώ προχώρησε και σε υπεξαίρεση περιουσιακών της στοιχείων.

Σύμφωνα με την εταιρεία το ανωτέρω ποσό υπολογίστηκε βασιζόμενο σε διεφθαρμένες πρακτικές που εφάρμοσε ο Γκον, στις οποίες περιλαμβάνονται πληρωμές που έγιναν από και προς τον ίδιο. Επιπλέον, υπολογίστηκε η χρήση ακινήτων της εταιρείας για διαμονή χωρίς να καταβάλλεται κάποιο ενοίκιο, η χρήση εταιρικών αεροπλάνων, πληρωμές προς την αδερφή του, πληρωμές προς τον δικηγόρο του στον Λίβανο και μια σειρά άλλων ενεργειών.

Επιπλέον, η Nissan περιλαμβάνει σε αυτό το ποσό το κόστος των ερευνών που διεξήγαγε μετά τη σύλληψή του, καθώς και νομικά έξοδα που έκανε σε Ιαπωνία, Η.Π.Α., Ολλανδία και άλλες χώρες. Μάλιστα, οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι στο μέλλον το ποσό θα αυξηθεί αφού η εταιρεία θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμα προς το ιαπωνικό κράτος για τις πρακτικές του Γκον.

Σε απάντηση των παραπάνω οι δικηγόροι του πρώην υψηλόβαθμου στελέχους απάντησαν ότι η Nissan δημοσιοποίησε επίτηδες την αγωγή σε αυτή τη χρονική στιγμή, ώστε να συμπέσει με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.