![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/20/photon31624f85035.jpg?itok=i4FuSvEU)
Στο πλαίσιο συγκέντρωσης των μεγαλύτερων μετόχων της Nissan, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις σχετικά με το γεγονός ότι η ανάκαμψη της εταιρείας γίνεται με αργό ρυθμό, οι οποίες επεκτάθηκαν και στον διευθύνοντα σύμβουλο, Μακότο Ουτσίντα.
Ο Ουτσίντα επανέλαβε ότι το πλάνο “αναγέννησης” της Nissan θα παρουσιαστεί τον Μάιο, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προκειμένου να ακολουθήσει κοινή γραμμή με τις Renault και Mitsubishi, τις εταιρείες με τις οποίες έχει σχηματίσει συμμαχία.
“Δεν είναι κάπως αργά ο Μάιος;” ρώτησε ένας μέτοχος με τον Ουτσίντα να απαντά ζητώντας υπομονή, ώστε να μπορέσουν όλοι να δουν ότι η αλλαγή θα έρχεται μέρα με τη μέρα.
Ο Ουτσίντα σχεδιάζει ένα πλάνο ανάκαμψης το οποίο περιλαμβάνει περιορισμό των εξόδων, κυρίως στη Βόρεια Αμερική. Ο Ιάπωνας διευθύνων σύμβουλος δεσμεύτηκε ότι σταδιακά η αλλαγή θα είναι ορατή και τόνισε ότι αν η κατάσταση παραμείνει ασταθής, μπορούν να τον απολύσουν άμεσα.
Κάποιοι μέτοχοι ζήτησαν περισσότερη διαφάνεια σχετικά με αυτό το πλάνο ανάκαμψης και εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για τον τρόπο που χειρίζεται η εταιρεία την υπόθεση με τον Γκον, αλλά και για τις συνθήκες υπό τις οποίες παραιτήθηκε ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος, Χιρότο Σαϊκάβα.
Βασικός προβληματισμός ήταν το γεγονός ότι η μετοχή της εταιρείας διαπραγματεύεται σε πολύ χαμηλή τιμή. Μάλιστα, κάποιος από τους μετόχους είπε ότι αν συνεχιστεί αυτή η πορεία, θα αρχίσει να σκέφτεται ότι θα ήταν καλύτερα να είχε παραμείνει ο Γκον στη θέση του.