Είστε εδώ

News

Maserati: Ματιά στο μέλλον

του Σωτήριου Χάλλα

Η Maserati έφτασε τα προηγούμενα χρόνια ένα βήμα πριν την εξαφάνιση από τον αυτοκινητιστικό χάρτη, όμως τον τελευταίο καιρό αυτό έχει αλλάξει και πλέον ετοιμάζει πληθώρα νέων μοντέλων.

Το πρώτο πλάνο για τα επόμενα χρόνια το είδαμε την 1η Ιουνίου του 2018 από τον εκλιπόντα Σέρτζιο Μαρκιόνε και προέβλεπε την παρουσίαση διάφορων μοντέλων μέχρι το 2022.

Πλέον η ιταλική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα ένα επικαιροποιημένο πλάνο το οποίο εκτείνεται μέχρι και το 2023 και είναι πιο “πλούσιο” σε νέα μοντέλα.

Όσον αφορά το 2019 δεν έχουμε να περιμένουμε κάτι από τη Maserati όμως το 2020 θα μας αποζημιώσει αφού θα έρθουν οι ανανεωμένες Levante, Ghibli και Quattroporte καθώς και ένα ολοκαίνουριο sportscar, για το οποίο λίγα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής.

Το 2021 θα δούμε ακόμα τρία νέα μοντέλα από τους Ιταλούς. Το ένα θα είναι στην κατηγορία των GranTurismo, το δεύτερο θα είναι ένα sportscar με ανοιχτή οροφή και το τρίτο θα είναι crossover το οποίο η Maserati χαρακτηρίζει ως D-UV. Θα ανήκει στη μεσαία κατηγορία, οπότε θα τοποθετείται κάτω από τη Levante και θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα.

Ακόμα δύο ολοκαίνουρια μοντέλα έρχονται το 2022 με τη μορφή της GranCabrio και της νέας Quattroporte, ενώ το πλάνο συμπληρώνεται με τη νέα γενιά της Levante που θα δούμε το 2023.

Φαίνεται ότι σταδιακά τα προβλήματα της Maserati περνάνε στο παρελθόν, κάτι που επιτρέπει στην εταιρεία να κάνει πλάνα για το μέλλον της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.