Είστε εδώ

News

Lexus: Συμβουλές για την καραντίνα αυτοκινήτων

του Γιώργου Ψαρρά

Η άφιξη του Covid-19 στη χώρα μας δεν έχει περιορίσει σε μεγάλο βαθμό μόνο τις μετακινήσεις των πολιτών, αλλά και των οχημάτων τους.

Αν λοιπόν και εσείς έχετε πολλές μέρες να κινήσετε το αυτοκίνητο σας λόγω καραντίνας, η Lexus παραθέτει ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για τη φροντίδα του τις μέρες που θα «ξεκουράζεται».

Σε περίπτωση που ξέρετε ότι δε θα χρησιμοποιήσετε καθόλου το αυτοκίνητο σας τις επόμενες εβδομάδες προετοιμάστε το για την «άδεια» του. Συνίσταται ένας καλός καθαρισμός μέσα-έξω, ενώ αν σκοπεύετε να το σταθμεύσετε μέσα σε κλειστό γκαράζ βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο έχει στεγνώσει καλά και ότι υπάρχει καλός εξαερισμός του χώρου.

Αν ο χώρος είναι ασφαλής μπορείτε να αφήσετε ένα παράθυρο λίγο ανοιχτό, ώστε να αερίζεται η καμπίνα, αλλά μη ξεχάσετε να ρυθμίσετε κατάλληλα το συναγερμό, ώστε να μη χτυπάει. Μόνο αν το έδαφος είναι εντελώς επίπεδο ενδείκνυται να αφήσετε λυμένο το χειρόφρενο, βάλτε σφήνες στους τροχούς, μετακινήστε το λεβιέ στη θέση “P” για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και στα μηχανικά κουμπώστε την πρώτη σχέση.

Φυλάξτε σε ένα μέρος του σπιτιού το κλειδί του αυτοκινήτου, ώστε να μην το κουβαλάτε διαρκώς πάνω σας με κίνδυνο να χαθεί ή να πατηθεί κάποιο κουμπί και να ξεκλειδώσουν π.χ οι πόρτες αν βρίσκεστε σε κοντινή απόσταση. Κάτι επίσης αρκετά σημαντικό είναι να τσεκάρετε την πίεση των ελαστικών, ώστε να μην βρείτε κάποιο ξεφούσκωτο όταν έρθει η ώρα να χρησιμοποιήσετε και πάλι το αυτοκίνητο σας.

Αν το αυτοκίνητο σας είναι βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο προφανώς γνωρίζετε ότι διαθέτει μια μπαταρία 12 Volt, η οποία παρέχει την ισχύ για την εκκίνηση του κινητήρα. Για να την κρατήσετε ζωντανή τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα χρειάζεται να ενεργοποιείτε τον κινητήρα για περίπου 20 λεπτά.

Τα υβριδικά μοντέλα τώρα της Lexus διαθέτουν δυο μπαταρίες, μια 12 Volt και μια υψηλής τάσης, η οποία παρέχει την ισχύ για την εκκίνηση του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα.

Για να κρατήσετε σε «φόρμα» και τις δυο μπαταρίες, με το πόδι πιέστε το φρένο και πατήστε το κουμπί εκκίνησης ή γυρίστε το κλειδί στη μίζα μέχρι να ανάψει η ένδειξη “Ready”. Αφήστε το σε αυτή τη λειτουργία για περίπου 60 λεπτά. Ενδέχεται να ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή ο θερμικός κινητήρας, αλλά αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό στη διαδικασία της αυτό-φόρτισης. Μην ενεργοποιήσετε το ηχοσύστημα για να περάσει πιο ευχάριστα η ώρα σας, καθώς θα καταναλώσετε ηλεκτρική ενέργεια σε μικρή βέβαια ποσότητα. Επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία κάθε δύο εβδομάδες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.