Είστε εδώ

News

Κάρλος Γκον: Βίντεο-καταπέλτης κατά της διοίκησης της Nissan

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες ο Κάρλος Γκον είχε καταφέρει να γίνει δεκτό το αίτημα αποφυλάκισης που είχε καταθέσει αν και οι περιοριστικοί όροι ήταν ιδιαίτερα αυστηροί.

Ωστόσο, ο πρώην επικεφαλής της συμμαχίας Renault – Nissan – Mitsubishi συνελήφθη εκ νέου, κάτι που δεν του επέτρεψε να πραγματοποιήσει τη συνέντευξη τύπου που είχε οργανώσει για τις 11 Απριλίου. Παρ’ όλα αυτά, στο μεσοδιάστημα πρόλαβε να “γράψει” ένα βίντεο στο οποίο διακηρύσσει την αθωότητά του και αφήνει πολλά υπονοούμενα για την ηγεσία της Nissan αλλά και την ιαπωνική δικαιοσύνη.

Το βίντεο ξεκινάει με τον Γκον να αναφέρει ρητά ότι είναι αθώος και ότι αποτελεί θύμα σκευωρίας η οποία θέλει να δημιουργήσει την εικόνα ενός άπληστου δικτάτορα για τον ίδιο. Στη συνέχεια δηλώνει ότι αγαπάει τόσο την Ιαπωνία όσο και τη Nissan ως οργανισμό και ότι η μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό είναι τα 20 χρόνια που έχει περάσει στη διοίκηση της εταιρείας, κατά τα οποία κατάφερε να αλλάξει την αρνητική πορεία που είχε μέχρι το 1999.

Στη συνέχεια ο Γκον στρέφεται προς τα υψηλόβαθμα στελέχη της Nissan και κάνει λόγο για την ύπαρξη συνωμοσίας με στόχο το πισώπλατο μαχαίρωμά του. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο λόγος που οργανώθηκε αυτή η συνωμοσία είναι γιατί είχε αποφασίσει να φέρει τις Renault και Nissan πιο κοντά, κάτι το οποίο θα απειλούσε τη θέση των διοικούντων την ιαπωνική εταιρεία και επιπλέον, τους δημιουργούσε το φόβο ότι η εταιρεία θα έχανε την ανεξαρτησία της.

Ο γεννημένος στη Βραζιλία με καταγωγή από τη Γαλλία και το Λίβανο επιχειρηματίας λέει ότι όλα τα χρόνια που βρισκόταν στην κορυφή της συμμαχίας υπήρξε υπέρμαχος της ανεξαρτησίας της Nissan όμως όταν η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έπαψε να είναι αποδοτική όντας αυτόνομη, θέλησε να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο. Επιπλέον, κατηγορεί εκ νέου τη διοίκηση της Nissan για κακή συνεργασία και για απροθυμία εξεύρεσης λύσεων στα προβλήματα που προέκυπταν.

Ο Γκον διαχωρίζει τους εργαζόμενους για τους οποίους λέει ότι τρέφει πολύ μεγάλο σεβασμό και με τα λεγόμενά του ουσιαστικά “φωτογραφίζει” συγκεκριμένα άτομα. Επιπλέον, αντικρούει τις κατηγορίες ότι διοικούσε με τρόπο που θυμίζει δικτάτορα και υπερασπίζεται τον εαυτό του, λέγοντας πως όταν έχεις να διαχειριστείς ένα τόσο μεγάλο και περίπλοκο οργανισμό όπως είναι η συμμαχία ή η Nissan πρέπει να ασκείς αποτελεσματική ηγεσία.

Κλείνοντας, αναφέρεται στις ανησυχίες των δικηγόρων του ότι η δίκη δε θα είναι δίκαιη και λέει ότι ο ίδιος ελπίζει ως δε θα υπάρξει πρόβλημα με την ακεραιότητα των δικαστών του.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.