Όπως πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, έτσι και η Hyundai τροποποίησε το σήμα της ώστε να περάσει το μήνυμα ότι πρέπει να κρατάμε απόσταση μεταξύ μας, προκειμένου να μειωθεί η διάδοση του Covid-19.
Μάλιστα, με τον τρόπο που το έκανε πετυχαίνει δύο στόχους. Ο ένας είναι να επισημάνει ότι αυτή την περίοδο θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στις αποστάσεις που κρατάμε από τους γύρω μας, ενώ ο δεύτερος είναι να μας δείξει ποια ακριβώς είναι η σημασία του σήματός της.
Οι περισσότεροι νομίζουμε ότι πρόκειται απλά για μια ιδιαίτερη γραφή του πρώτου γράμματος την ονομασίας της κορεατικής μάρκας, όμως η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική.
Το σήμα των Κορεατών στην πραγματικότητα δείχνει δύο ανθρώπους να δίνουν τα χέρια. Δεδομένου ότι η χειραψία είναι μία από τις πρώτες συνήθειες που οι ειδικοί συνέστησαν να σταματήσουμε, στην τροποποιημένη εκδοχή του σήματος βλέπουμε τους δύο ανθρώπους να μην κάνουν χειραψία, αλλά να χαιρετούν ο ένας τον άλλον ακουμπώντας τους αγκώνες τους.