Είστε εδώ

News

Honda: Αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί

του Σωτήριου Χάλλα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Τακαχίρο Χάτσιγκο, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να αυξηθεί η κερδοφορία της.

Μιλώντας σε μια συγκέντρωση των προμηθευτών της εταιρείας, ο Χάτσιγκο είπε ότι οι Ιάπωνες θα πρέπει να μειώσουν την γκάμα των μοντέλων τους, αλλά και τις διαθέσιμες επιλογές σε κάθε μοντέλο.

Τα τελευταία χρόνια, το περιθώριο κέρδους της Honda είχε πέσει στο 2% με 3%, δυσκολεύοντας την εταιρεία να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να ανταποκριθεί στις αλλαγές που έρχονται, κυρίως σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά και τα αυτόνομα οχήματα.

Μάλιστα, το μικρό περιθώριο κέρδους του αυτοκινητιστικού τομέα είναι σε πλήρη αντίθεση με εκείνο του τομέα μοτοσυκλετών, το οποίο φτάνει στο 13.9%. Σημαντικός παράγοντας ώστε να αυξηθεί αυτό το νούμερο είναι ότι για τις μοτοσυκλέτες, η έρευνα και ανάπτυξη γίνεται εσωτερικά, κάτι που ο Χάτσιγκο θέλει να κάνει και για τα αυτοκίνητα.

Βασικός παράγοντας που δημιουργεί προβλήματα στη Honda είναι ότι διαθέτει πολλά μοντέλα που απευθύνονται σε συγκεκριμένες αγορές. Για την ακρίβεια σε αυτά τα “τοπικά” μοντέλα, αντιστοιχεί το 40% των πωλήσεων, με το υπόλοιπο 60% να αφορά μοντέλα που κυκλοφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο, όμως και εκεί υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις ανάλογα με τη χώρα.

Μερικά παραδείγματα “τοπικών” μοντέλων είναι το Crider που κυκλοφορεί στην Κίνα, τα Brio και Mobilio στη νοτιοανατολική Ασία, το WR-V στη Λατινική Αμερική και την Ινδία, το Pilot στις Η.Π.Α. και η σειρά Ν στην Ιαπωνία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.