Είστε εδώ

News

Ford - Volkswagen: Επέκταση συνεργασίας σε πολλαπλά επίπεδα

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Ford και Volkswagen έρχονται ολοένα πιο κοντά με τις τελευταίες εξελίξεις να θέλουν τη συνεργασία τους σε επίπεδο παραγωγής.

Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ σκέφτεται να επιβάλλει μεγαλύτερους δασμούς στα αυτοκίνητα που εισάγονται στις Ηνωμένες Πολιτείες προκειμένου να αναγκάσει τις εταιρείες να κατασκευάζουν περισσότερα μοντέλα τους εκεί.

Ηγετικά στελέχη των BMW, Daimler και Volkswagen συναντήθηκαν με τον αμερικανό πρόεδρο και μετά τη συνάντησή τους ο επικεφαλής της VW, Χέρμπερτ Ντίες, αναφέρθηκε στη σημασία της ενίσχυσης της συνεργασίας με τη Ford λέγοντας ότι οι δύο εταιρείες πρέπει να σχηματίσουν μία παγκόσμια αυτοκινητιστική συμμαχία.

Συνεχίζοντας ο Ντίες είπε ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η γερμανική εταιρεία να χρησιμοποιήσει εργοστάσια της Ford για την παραγωγή κάποιων μοντέλων της στις Η.Π.Α. Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο εταιρείες θα έχουν όφελος. Από τη μία η VW δε θα χρειαστεί να χτίσει πολλά νέα εργοστάσια το κόστος κατασκευής των οποίων είναι πάρα πολύ μεγάλο και από την άλλη η Ford θα εκμεταλλευτεί εργοστάσια που τώρα υπολειτουργούν και δε θα χρειαστεί να απολύσει εργαζόμενους.

Βέβαια η συνεργασία με τη Ford δε θα εξαλείψει εντελώς την ανάγκη για νέο εργοστάσιο οπότε η γερμανική μάρκα μελετά διάφορες τοποθεσίες. Ψηλά στη λίστα της είναι το Τεννεσί όπου έχει ήδη ένα εργοστάσιο όμως εξετάζονται και άλλες περιοχές προκειμένου να μην υπάρχει συγκέντρωση της παραγωγής σε ένα σημείο.

Τέλος, υπάρχουν φήμες ότι Ford και VW θα επεκτείνουν τη συνεργασία τους σε επίπεδο μοντέλων πέρα από τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα με τους Γερμανούς να “δανείζονται” τα Ranger και Transit.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.