Είστε εδώ

News

FCA – PSA: Θα "κοπούν" μάρκες μετά τη συγχώνευση;

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ενώνονται, είναι πιθανό κάποιες μάρκες να σταματήσουν να υφίστανται, επειδή στοχεύουν στο ίδιο κοινό, οπότε η συγχώνευση FCA και PSA έχει δημιουργήσει την εξής απορία. Θα “κοπούν” κάποιες μάρκες και αν ναι, ποιες;

Μέχρι τώρα φαίνεται ότι θα συνεχίσουν να υφίστανται όλες αφού ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της PSA και ο άνθρωπος που θα αναλάβει την ίδια θέση στη νέα εταιρεία που θα προκύψει, είπε ότι το μεγαλύτερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας εταιρείας αυτοκινήτων είναι οι μάρκες που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της.

Σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ο Ταβάρες συμπλήρωσε ότι οι μάρκες κουβαλάνε η κάθε μία το πάθος, την ιστορία και τα συναισθήματα που προκαλούν, γι΄αυτό εξετάζεται η ιδέα να μείνουν στις χώρες όπου βρίσκονται. Δηλαδή οι ιταλικές θα μείνουν στην Ιταλία, οι γαλλικές στη Γαλλία, οι αμερικανικές στην Αμερική και οι γερμανικές στη Γερμανία.

Σημαντικός παράγοντας που βοηθάει στην απόφαση διατήρησης όλων των “σημάτων” είναι ότι οι δύο όμιλοι δεν έχουν πολλά κοινά σημεία στην γκάμα τους. Όμως, εντός του ομίλου FCA υπάρχει ένα ζήτημα το οποίο αφορά τη Lancia. Θεωρητικά η εταιρεία πουλάει ακόμα αυτοκίνητα, όμως έχει μόνο ένα μοντέλο και δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην Ιταλία. Επιπλέον, ο νέος όμιλος θα έχει χωρίς τη Lancia έξι μάρκες που ο πυρήνας των πωλήσεών τους είναι η Ευρώπη (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo και DS), οπότε θα είναι δύσκολο να μην “κλέβουν” πωλήσεις η μία από την άλλη.

Σε κάθε περίπτωση, όσο περνάει ο καιρός η εικόνα θα ξεκαθαρίζει, σχετικά με το πώς θα προχωρήσει ο νέος όμιλος που θα προκύψει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.