Τελικά οι όμιλοι FCA και PSA ανακοίνωσαν ότι θα συγχωνευθούν σε μία νέα εταιρεία, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις.
Με μια κοινή ανακοίνωση οι δύο εταιρείες είπαν ότι στο νέο εταιρικό σχήμα που θα δημιουργηθεί θα συμμετέχουν με ποσοστό 50% η κάθε μία, με τα διοικητικά συμβούλια να έχουν αναλάβει να ξεκαθαρίσουν κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Με τη συνεργασία τους οι δύο όμιλοι αναμένεται να εξοικονομούν 3.7 δισεκατομμύρια ευρώ ανά έτος, μέσα από τις οικονομίες κλίμακας που θα επιτυγχάνονται, ενώ η αξία της νέας εταιρείας θα φτάσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια (44.76 δισεκατομμύρια ευρώ) με βάση την τιμή που έχουν τώρα οι μετοχές τους. Βέβαια, οι οικονομίες κλίμακας θα επιτυγχάνονται σταδιακά, με τις εκτιμήσεις των FCA και PSA να αναφέρουν ότι θα χρειαστεί να περάσουν 4 χρόνια για να φτάσουν στο 80%.
Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς στους μετόχους της κάθε εταιρείας θα ανήκει το 50% από το νέο όμιλο που θα προκύψει. Πηγαίνοντας στο διοικητικό συμβούλιο, θα απαρτίζεται από 11 μέλη εκ των οποίων τα 5 θα προέρχονται από την FCA και τα άλλα 5 από την PSA, με τη θέση του προέδρου να πηγαίνει στον Τζον Έλκαν, πρόεδρο του ομίλου FCA, ενώ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα μπει ο Κάρλος Ταβάρες για τα πρώτα πέντε χρόνια, που κατέχει την αντίστοιχη θέση ήμερα στον όμιλο PSA.
Η νέα εταιρεία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία και θα διαθέτει κεντρικά γραφεία στη Γαλλία, την Ιταλία και τις Η.Π.Α.