![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/13/photon26770f70530.jpg?itok=4CTHaDhA)
Μετά το dieselgate οι κυβερνήσεις άρχισαν να είναι δύσπιστες απέναντι στους κινητήρες πετρελαίου ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινείται σταδιακά και μερίδα του αγοραστικού κοινού, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις.
Συγκεκριμένα, το πρώτο μισό του 2018 οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων μοντέλων στην Ευρώπη μειώθηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 κατά 16% φτάνοντας τα 3.12 εκατομμύρια ενώ σε κάποιες χώρες όπως η Βρετανία η μείωση ήταν πολύ μεγαλύτερη φτάνοντας το 30%.
Ακόμα και στη Γερμανία όπου παραδοσιακό οι κινητήρες diesel είχαν την τιμητική τους το μερίδιο αγοράς που πέρυσι ήταν στο 41.3% φέτος έχει πέσει στο 31.1%.
Οι κυβερνήσεις της ευρωπαϊκής ηπείρου προσπαθούν έτσι κι αλλιώς να μειώσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης ανεξαρτήτως καυσίμου όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι το πετρέλαιο δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις από αυτή τη στρατηγική.
Επιπλέον, μεγάλες πρωτεύουσες όπως το Βερολίνο, το Λονδίνο και το Παρίσι έχουν ανακοινώσει ότι σκοπεύουν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων πετρελαίου στο μέλλον. Αν και δεν ξέρουμε κατά πόσον αυτές οι ανακοινώσεις θα επιβεβαιωθούν, σίγουρα δημιουργούν ένα αρνητικό κλίμα.