![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/2/photon32102f86400.jpg?itok=I2ps0DY3)
Τα περισσότερα εργοστάσια στην Ευρώπη έχουν αναστείλει την παραγωγή λόγω του κορωνοϊού, αλλά και από έλλειψη προμηθειών σε εξαρτήματα, αφού και αυτά τα εργοστάσια από την ίδια αιτία έχουν κλείσει.
Πώς λοιπόν μεταφράζεται το κλείσιμο των εργοστασίων σε άτομα αλλά και σε παραγωγή.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, στην Ιταλία η εργασία διακόπηκε σε 69.382 εργαζομένους και η «στάση» αυτή μεταφράζεται σε 78.434 οχήματα.
Στη Γερμανία σταμάτησαν 568.518 εργαζόμενοι και δεν κατασκευάστηκαν 359.287 αυτοκίνητα.
Η Γαλλία 90.000 άτομα και 113.200 οχήματα.
Η Ισπανία διαμαρτύρεται για τις μεγάλες απώλειες με 60.000 εργαζόμενους και 237.806 αυτοκίνητα, ενώ η Βρετανία το εργατικό δυναμικό που σταμάτησε ανέρχεται σε 65.455 άτομα και 94.717 οχήματα.
Ο Έρικ Μαρκ Χουιτέμα, ο νούμερο ένα της ACEA, εξέφρασε την ανησυχία του τονίζοντας ότι «πρέπει να διαχειριστούμε αυτή την κρίση, καθώς ένας ολόκληρος τομέας σταμάτησε ξαφνικά. Ένα δράμα που δεν έχει συμβεί ποτέ πριν. Καταρχάς, πρέπει να προστατεύσουμε την υγεία και την εργασία 14 εκατομμυρίων Ευρωπαίων που εργάζονται άμεσα ή έμμεσα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας» ήταν το μήνυμα του Έρικ…