Είστε εδώ

News

BMW: Το τμήμα Μ μετακομίζει στους δύο τροχούς;

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW είναι διάσημη για αρκετά στοιχεία, όμως ένα από τα σημαντικότερα είναι το τμήμα Μ που διαθέτει το οποίο είναι εκείνο που αναλαμβάνει να “περιποιηθεί” τις πιο ισχυρές εκδόσεις των μοντέλων της βαυαρικής μάρκας.

Οι δραστηριότητες των Γερμανών εκτός από το χώρο του αυτοκινήτου, επεκτείνονται και σε εκείνον της μοτοσυκλέτας, όμως εκεί δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο των εκδόσεων Μ. Ωστόσο, αυτό ίσως αλλάξει στο εγγύς μέλλον.

Το στοιχείο από το οποίο οδηγούμαστε σε πιθανή αλλαγή νοοτροπίας είναι ότι η εταιρεία από το Μόναχο κατοχύρωσε στο γραφείο πνευματικής ιδιοκτησίας της ευρωπαϊκής ένωσης τις ονομασίες M 1000 RR, M 1300 GS και M 1000 XR.

Αυτή τη στιγμή στην γκάμα μοτοσυκλετών της BMW υπάρχουν τα μοντέλα S 1000 RR και S 1000 XR. Η παραπάνω κατοχύρωση μπορεί να σημαίνει είτε ότι το τμήμα Μ θα ασχοληθεί και με τους δύο τροχούς είτε ότι η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει το σύστημα ονοματοδοσίας των μοντέλων της. Όσον αφορά M 1300 GS, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο μοντέλο με ίδιο κωδικό στην γκάμα της BMW, όμως θα μπορούσε να είναι η ισχυρή έκδοση του R 1250 GS.

Τα πρώτα δείγματα ενασχόλησης του τμήματος Μ με τις μοτοσυκλέτες ήρθαν στα τέλη του 2018 όταν στο S 1000 RR έγιναν διαθέσιμα στοιχεία εξοπλισμού με την ονομασία M Performance.

Φυσικά, η κατοχύρωση μιας ονομασίας δε σημαίνει ότι θα τη δούμε σε εμπορικό επίπεδο, αν και στην προκειμένη περίπτωση, είναι πολύ πιθανό.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.