Είστε εδώ

New Models

Skoda Vision E: Ηλεκτροκίνητο, αυτόνομο με coupe αισθητική SUV

του Γιώργου Ψαρρά

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης η Skoda θα αποκαλύψει το Vision E, του οποίου βλέπουμε τα πρώτα σκίτσα.

Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρία το πρωτότυπο Vision E είναι ένα πεντάθυρο SUV με coupe γραμμή, αμιγώς ηλεκτροκίνητο, με αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα και με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης στο στάδιο 3.

Διευκρινίζουμε ότι το στάδιο 3 της αυτόνομης οδήγησης σημαίνει ότι το όχημα είναι ικανό να κινηθεί χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και σε αυτοκινητόδρομους, όπου μπορεί να κάνει και προσπέραση, ενώ μπορεί να παρκάρει και να ξεπαρκάρει μόνο του.

Αναφορικά με τις διαστάσεις του Vision E, το μήκος, το πλάτος και το ύψος του είναι 4.645 χλστ., 1.917 χλστ. και 1.550 χλστ. αντίστοιχα. Παράλληλα η Skoda κάνει λόγο για ένα ευρύχωρο εσωτερικό, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2.850 χλστ.

Το Vision E διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες ιόντων λιθίου, η κίνηση του μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Μέχρι το 2025 η Skoda επιθυμεί να έχει στο στόλο της πέντε αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τα οποία θα εντάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες. Ως μέλος του Ομίλου Volkswagen η Skoda θα χρησιμοποιήσει για την κατασκευή των ηλεκτροκινήτων μοντέλων της την πλατφόρμα MEB. Το 2019 αναμένουμε την υβριδική plug-in Superb και το 2020 το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.