Είστε εδώ

New Models

Skoda: Πρώτες φωτογραφίες, πρώτες πληροφορίες

του Σωτήριου Χάλλα

Η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας Octavia στις οποίες, όμως, βλέπουμε ότι το τσεχικό μοντέλο είναι ακόμα καλυμμένο με καμουφλάζ.

Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου όπως σας είχαμε πληροφορήσει σε παλαιότερες διαρροές που μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ και εδώ.

Σύμφωνα με τη μάρκα που ανήκει στο Volkswagen Group η παρουσίαση θα γίνει στην Πράγα και θα αφορά την Combi έκδοση (station wagon), ενώ η liftback εκδοχή θα ακολουθήσει λίγο αργότερα. Όσον αφορά την Octavia Scout που έχει πιο off-road χαρακτηριστικά και την Octavia RS, την ισχυρότερη της γκάμας, θα προστεθούν στις διαθέσιμες επιλογές μέσα στο 2020.

Συνολικά η νέα γενιά της Octavia Combi θα έχει μήκος 4.689 χλστ. (+22 χλστ.) και πλάτος 1.829 χλστ. (+15 χλστ.). Οι διαστάσεις στη hatchback εκδοχή θα είναι ακριβώς οι ίδιες, όμως η αύξηση θα είναι 19 χλστ. στο μήκος και 15 χλστ. στο πλάτος. Η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ θα φτάνει τα 600 λίτρα στη hatchback εκδοχή και τα 640 λίτρα στην Combi, ενώ αύξηση θα υπάρχει και στο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, στον οποίο προστίθενται 78 χλστ.

Εξωτερικά, τα εμπρός φώτα πλέον θα είναι LED Matrix και τα πίσω LED. Στον τομέα της σχεδίασης έχουμε ελαφρώς μεγαλύτερη γρίλια, νέους προφυλακτήρες και πιο σπορ γραμμές, με τις αλλαγές να οδηγούν σε πιο αεροδυναμικό σχήμα το οποίο πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.24 (από 0.26 στην απερχόμενη γενιά). Ακόμα, η Skoda αποφάσισε να αφήσει στην άκρη την υλοποίηση των δύο φωτιστικών σωμάτων στο εμπρός μέρος η οποία είχε συγκεντρώσει αμφιλεγόμενες κριτικές.

Όσον αφορά τους κινητήρες θα υπάρχουν επιλογές βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά σύνολα, ενώ δε θα λείψει και το σύνολο που κινείται με φυσικό αέριο.

Η βενζίνη θα δώσει το “παρών” στην έκδοση RS όπου από 2.0 λίτρα θα αποδίδει 190 ίππους με το κιβώτιο να είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) με εφτά σχέσεις. Στο στρατόπεδο του diesel ο κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 2.0 λίτρα και η απόδοση θα κυμαίνεται από 115 μέχρι 200 ίππους. Το φυσικό αέριο (CNG) θα προσφέρεται στα 1.5 λίτρα με 130 ίππους. Θα έχει τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου των 17.7 κιλών η κάθε μία και ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων, σε συνδυασμό με μηχανικό εξάρι ή DSG εφτάρι κιβώτιο.

Οι ήπια υβριδικοί κινητήρες είναι ο τρικύλινδρος του 1.0 λίτρου που αποδίδει 110 ίππους και ο τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους. Αυτά τα σύνολα συνδυάζονται υποχρεωτικά με το αυτόματο εφτάρι DSG, όμως υπάρχει και η επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, όμως τότε αφαιρείται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας και είναι κλασικά μοτέρ εσωτερικής καύσης. Τέλος, στην γκάμα των κινητήρων θα υπάρχει ένα plug-in υβριδικό σύνολο στα 1.4 λίτρα που θα αποδίδει 204 και 245 ίππους σε συνδυασμό με εξάρι DSG κιβώτιο.

Κάτι που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της Octavia είναι ότι οι πελάτες θα έχουν τρεις διαφορετικές επιλογές σε ό,τι αφορά το σασί του αυτοκινήτου τους αφού θα υπάρχει η κανονική έκδοση, η sport suspension όπου η απόσταση θα είναι 15 χλστ. πιο μικρή αλλά και η Rough Road όπου η απόσταση θα αυξάνεται κατά 15 χλστ.

Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση σχετικά με το πότε θα έρθει η νέα Octavia στη χώρα μας και ποια θα είναι η τιμή της, όμως αυτά αναμένεται να γίνουν γνωστά μετά την επίσημη παρουσίαση στις 11 Νοεμβρίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.