Η Renault ετοιμάζει τη νέα γενιά του εκπροσώπου της στη μικρή κατηγορία, του Clio, και η εξέλιξή του έχει φτάσει σε τόσο προχωρημένο στάδιο ώστε να έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές στο δρόμο ενώ η παρουσίαση του μοντέλου αναμένεται να γίνει στην έκθεση του Παρισιού που θα γίνει 4-14 Οκτωβρίου.
Το νέο Renault Clio θα “πατάει” σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF που χρησιμοποιείται ήδη από το γαλλικό μικρό ενώ η εταιρεία θέλει να το κάνει ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα της αγοράς όσον αφορά την τεχνολογία που θα ενσωματώνει.
Ενδεικτικά, στον εξοπλισμό του θα συναντάμε σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης ενώ αργότερα αναμένεται να προστεθεί και μία plug-in υβριδική έκδοση. Όσον αφορά το λογισμικό της αυτόνομης οδήγησης πιθανότατα θα είναι το ίδιο με της Nissan το οποίο σημαίνει ότι θα μπορεί να οδηγείται μόνο του αλλά με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός θα είναι έτοιμος να παρέμβει ανά πάσα στιγμή.
Στο πεδίο των κινητήρων δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο τι θα γίνει με τα diesel σύνολα όμως αυτό που θεωρείται σίγουρο είναι ότι ο τρικύλινδρος TCe βενζινοκινητήρας των 0.9 λίτρων θα αντικατασταθεί από νέο 1.0 λίτρου ενώ θα προστεθεί στην γκάμα και ο καινούριος βενζινοκινητήρας 1.3 λίτρων της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler.
Στο εσωτερικό θα είναι διαθέσιμοι όλοι οι τρόποι συνδεσιμότητας ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει μία μεγάλη κάθετη οθόνη στα πρότυπα του Megane ενώ υπάρχει η πιθανότητα να δούμε και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Σχεδιαστικά, το νέο Clio θα έχει ομοιότητες με το τρέχον μοντέλο όμως θα υιοθετεί πιο καθαρές γραμμές και θα δανείζεται στοιχεία από το Megane και από το πρωτότυπο Symbioz που είδαμε το 2017.
Όσο θα πλησιάζει η έκθεση του Παρισιού ολοένα και περισσότερα στοιχεία θα γίνονται διαθέσιμα.
Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά του Renault Clio.