Είστε εδώ

New Models

Renault: Γεμάτο τεχνολογία το νέο Clio

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault έχει σχεδόν έτοιμο το νέο Clio και φαίνεται ότι θα το παρουσιάσει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης που θα γίνει τον Μάρτιο στην ελβετική πόλη.

Η γαλλική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα παρουσίαζε τη νέα γενιά του εκπροσώπου της στη μικρή κατηγορία στην έκθεση του Παρισιού όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη. Στη συνέχεια είχε δώσει ως ημερομηνία παρουσίασης τον Ιανουάριο όμωςη σύλληψη Γκον άλλαξε και πάλι τον προγραμματισμό οπότε ως πιθανότερο σενάριο τώρα φαντάζει η Γενεύη.

Το νέο Clio δε θα χρησιμοποιεί καινούρια πλατφόρμα αλλά μία αναβαθμισμένη έκδοση της CMF η οποία χρησιμοποιείται και στην τωρινή γενιά. Ωστόσο οι αναβαθμίσεις θα επιτρέψουν στο γαλλικό μικρό να χρησιμοποιήσει νέα γκάμα κινητήρων.

Η πιο μικρή πρόταση θα είναι το γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 0.9 λίτρων και πάνω από αυτό θα τοποθετείται ο νέος, επίσης υπερτροφοδοτούμενος, κινητήρας 1.3 λίτρων που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και τον έχουμε δει ήδη να χρησιμοποιείται στην A-Class με διάφορες ιπποδυνάμεις.

Φυσικά, ξεχωριστή πρόταση αποτελεί το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volts που θα συνδυάζεται κατά πάσα πιθανότητα με τον βενζινοκινητήρα των 1.3 λίτρων. Εκτός των παραπάνω υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αλλά ακόμα δεν είναι σίγουρο.

Η εμφάνιση του νέου Clio θα βασιστεί σε εκείνη του Megane ωστόσο το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι για πρώτη φορά θα δούμε ένα μοντέλο από την κατηγορία των μικρών να προσφέρεται με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Περιμένουμε το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για να δούμε τι άλλες εκπλήξεις κρύβει το νέο Clio.

Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά του μοντέλου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.