![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/25/photon28089f74464.jpg?itok=wfbU6wFf)
Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου 208, το οποίο σκοπεύει να παρουσιάσει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Τελικά η διαρροή που είχαμε δει την Παρασκευή ήταν αληθής και το μοντέλο που εμφανιζόταν στις εικόνες ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα.
Το νέο 208 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP των Γάλλων και το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί κατά 30 κιλά. Σύμφωνα με την Peugeot, αυτή η εξοικονόμηση βάρους συμβάλλει στη μείωση του θορύβου που μπαίνει στην καμπίνα αλλά και των δονήσεων που περνάνε στους επιβάτες.
Όσον αφορά τους κινητήρες στο αρχικό λανσάρισμα θα υπάρχουν μόνο δύο, ένας βενζίνης στα 1.2 λίτρα με 75 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και ένας πετρελαίου στα 1.5 λίτρα με 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ωστόσο, πολύ σύντομα θα υπάρξουν και άλλες επιλογές. Αυτές θα είναι δύο κινητήρες βενζίνης. Ο πρώτος θα αποδίδει 100 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο ή με αυτόματο οχτάρι ενώ ο δεύτερος θα αποδίδει 130 ίππους και θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο.
Εκτός από τους παραπάνω κινητήρες εσωτερικής καύσης το 208 θα βγαίνει και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με την ονομασία e-208. Σε αυτήν την περίπτωση το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής (το ίδιο σύνολο με το DS3 Crossback E-Tense) με το 0 100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 8.1 δευτερόλεπτα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τις 50 kWh και εξασφαλίζει στο γαλλικό μικρό αυτονομία που φτάνει τα 340 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Το e-208 υποστηρίζει ταχεία φόρτιση που φτάνει μέχρι τα 100 kW το οποίο σημαίνει ότι η μπαταρία του μπορεί να φορτίσει από 0 μέχρι 80% μέσα σε 30 λεπτά.
Όσον αφορά την εμφάνιση το νέο 208 έχει πάρει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας και ειδικά από το 508. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αποτελούν τα φώτα τα οποία είναι διατεταγμένα σε διαγώνιες, παράλληλες γραμμές ενώ ομοιότητες εντοπίζουμε και στη γρίλια. Στο εσωτερικό έχει ακολουθεί η λογική i-Cockpit της Peugeot με το χαρακτηριστικά μικρό μέγεθος του τιμονιού να πρωταγωνιστεί, ενώ παρατηρούμε ότι πλέον έχουν χρησιμοποιηθεί διακόπτες αεροπορικού τύπου. Επιπλέον ο πίνακας οργάνων έχει γίνει ψηφιακός, η οθόνη του infotainment έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και για τη σχεδίαση του ταμπλό έχουν ακολουθηθεί πιο απλές, οριζόντιες γραμμές.
Φυσικά το νέο γαλλικό μοντέλο έρχεται με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως το ενεργό cruise control, η υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, η πλήρης υποβοήθηση κατά το παρκάρισμα, το αυτόματο φρενάρισμα, το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, η ανάγνωση σημάτων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας καθώς και ο έλεγχος τυφλού σημείου.
Η Peugeot θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο 208 από τα τέλη Μαρτίου ενώ η παραγωγή θα ξεκινήσει το καλοκαίρι.