Είστε εδώ

New Models

Peugeot 2008: Έχουμε διαρροή. Περιμένουμε επίσημη επιβεβαίωση

του Σωτήριου Χάλλα

Στο internet και συγκεκριμένα στο forum “WorldScoop” διέρρευσαν φωτογραφίες των οποίων η περιγραφή αναφέρει πως το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι το ολοκαίνουριο Peugeot 2008.

Λίγο πριν γίνει η επίσημη αποκάλυψη του νέου 208 είχαν διαρρεύσει αντίστοιχης αισθητικής φωτογραφίες ενώ και η εμφάνιση του αυτοκινήτου που βλέπουμε ταιριάζει στη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής μάρκας. Με βάση αυτά τα δύο στοιχεία μπορούμε με αρκετή ασφάλεια να υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι όντως το νέο 2008. Έχοντας κάνει αυτή την παραδοχή, ας δούμε τι αλλάζει στο crossover της Peugeot.

Στο εμπρός μέρος η γρίλια έχει μεγαλώσει και πλαισιώνεται από φώτα με τριπλή παράλληλη κάθετη διάταξη τα οποία θυμίζουν πολύ εκείνα του 3008. Από κάτω συναντάμε τα φώτα ημέρας που είναι και αυτά τοποθετημένα κάθετα και δίπλα τους είναι οι προβολείς ομίχλης. Στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα συναντάμε μία δεύτερη γρίλια, η οποία ενσωματώνει και το πάνελ των αισθητήρων για τις τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης.

Στα πλαϊνά έχουμε έντονη αισθητική με τους μεγάλους θόλους, την ανάγλυφη σχεδίαση και τα προστατευτικά πλαστικά.

Στο πίσω μέρος υπάρχουν πιο λίγα στοιχεία. Αυτά που ξεχωρίζουν είναι τα φωτιστικά σώματα που ακολουθούν παρόμοιο μοτίβο με τα μπροστά και θυμίζουν, επίσης, εκείνα του 3008. Στο επάνω μέρος υπάρχει αεροτομή ενώ το μάτι πέφτει πάνω στο πλαίσιο των φωτιστικών σωμάτων το οποίο προεξέχει σημαντικά.

Στο εσωτερικό είναι λίγα τα στοιχεία που θυμίζουν το μοντέλο που πωλείται αυτή τη στιγμή. Ο πίνακας οργάνων έχει γίνει ψηφιακός και φυσικά συνδυάζεται με μικρό τιμόνι, οπότε ο οδηγός τον βλέπει πάνω από τη στεφάνη και όχι μέσα από αυτή. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη του infotainment. Σε αυτό έχουν ενσωματωθεί οι περισσότερες λειτουργίες, με αποτέλεσμα τα φυσικά πλήκτρα, τα οποία είναι διακόπτες αεροπορικού τύπου, να είναι πολύ λίγα.

Το νέο 2008 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMP, όπως και το 208. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να χρησιμοποιεί και τους κινητήρες του νέου γαλλικού μικρού. Ενδεικτικά, κάποια από τα σύνολα της γκάμας που θα δούμε είναι ο βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων με τους 100 και τους 130 ίππους καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λίτρων με τους 100 ίππους.

Η CMP με κάποιες αλλαγές προσφέρεται για χρήση και σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με την ονομασία e-CMP. Με αυτόν τον τρόπο το 208 θα έχει για πρώτη φορά έκδοση με μπαταρίες και κάτι αντίστοιχο περιμένουμε στην περίπτωση του 2008. Αν χρησιμοποιηθούν τα ίδια μέρη, το νέο crossover θα έχει μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 50 kWh με την αυτονομία να αγγίζει τα 340 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.