![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/20/photon32608f87932.jpg?itok=Oss5jqEA)
Περισσότερες πληροφορίες μας δίνει η Opel για το νέο Mokka, το οποίο συνεχίζει το εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης του.
Μέχρι τώρα γνωρίζουμε ότι το Mokka δεύτερης γενιάς θα διαθέτει στη γκάμα του εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσης και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Από την ονομασία του θα αφαιρεθεί το γράμμα “X”, ενώ διατηρούνται οι συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις.
Σύμφωνα τώρα με τη γερμανική εταιρεία το επερχόμενο Mokka θα είναι μέχρι και 120 κιλά ελαφρύτερο σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ σημαντικό ρόλο στην αυστηρή του δίαιτα έπαιξε η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής και η ανέγερση του πάνω στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform). Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το μεταξόνιο του θα είναι σχεδόν ίδιο.
Σχετικά τώρα με το ηλεκτροκίνητο Mokka, χάρη στην πλατφόρμα CMP, οι μπαταρίες του τοποθετούνται στο δάπεδο του οχήματος, με αποτέλεσμα να χαμηλώνει το κέντρο βάρους και ταυτόχρονα να αυξάνεται η στρεπτική ακαμψία 30% περισσότερο.
Φορώντας πράσινο βαρύ καμουφλάζ το νέο Mokka βρίσκεται σε αχανείς και ερημικές εκτάσεις κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Σε παγωμένους και χιονισμένους δρόμους οι μηχανικοί της Opel βελτιώνουν διαρκώς, μελετώντας τα δεδομένα που καταγράφουν, το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Επόμενη στάση για το νέο Mokka το Κέντρο Δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen στη Γερμανία. Εκεί εξελίσσεται η οδηγική του άνεση, η ηχομόνωση της καμπίνα και η απόσβεση της ανάρτησης. Περνάει πάνω από κακοτράχαλες διαδρομές, οδηγείται με υψηλές ταχύτητες σε οβάλ πίστες, ενώ ελέγχονται οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμους με έντονη κλίση.
Το λανσάρισμα του νέου Mokka τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2021, ενώ η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος του τρέχοντος έτους.