Είστε εδώ

New Models

Nissan: Πότε θα παρουσιάσει το νέο Juke;

του Σωτήριου Χάλλα

Σχεδόν δέκα χρόνια μετά το λανσάρισμά του ετοιμάζεται να παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε τη δεύτερη γενιά του Juke.

Το επιτυχημένο Crossover της ιαπωνικής μάρκας θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B  της Συμμαχίας η οποία χρησιμοποιείται και στην πέμπτη γενιά του Renault Clio. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης τόσο με υβριδικά όσο και με ηλεκτρικά σύνολα, πέραν των συμβατικών κινητήρων, λύσεις που δεν αποκλείεται να δούμε να υλοποιούνται προκειμένου οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι μειωμένες.

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το θέμα αυτό ο υπεύθυνος προγραμματισμού προϊόντων για την Ευρώπη, Πίτερ Μπεντρόσιαν, απάντησε: “Οι άνθρωποι σταδιακά μετακινούνται από τα ποτά και τα χάπια σε μοντέλα Hyundai SUV και Αυτό συμβαίνει σε παγκόσμια κλίμακα όχι μόνο στην Ευρώπη. Επιπλέον υπάρχει και η τάση της ηλεκτροκίνησης κάτι το οποίο αποτελεί ιδανικό συνδυασμό. Όσον αφορά αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε πάνω σε αρκετά διαφορετικά κινητήρια σύνολα.”

Εκτός από τις υβριδικές και τις ηλεκτρικές λύσεις η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ένα μικρό σύνολο 1.0 λίτρου αλλά και ένα των 1.6 λίτρων το οποίο θα αποδίδει 190 ίππους. Επιπλέον, δε θα απουσιάζει και ο γνώριμος κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi ο οποίος αναμένεται να δεχτεί κάποιες αναβαθμίσεις.

Στον τομέα της εμφάνισης που είναι και το πιο ιδιαίτερο σημείο του Juke, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Nissan η νέα γενιά θα συνεχίσει να είναι προχωρημένη και διαφορετική από τα συνηθισμένα.

Στο εσωτερικό θα υπάρξουν πολλές αλλαγές με την προσοχή να στρέφεται στη βελτίωση των πλαστικών, στην αύξηση της συνδεσιμότητας και στην αυξημένη επικοινωνία με τα smartphones.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.