Είστε εδώ

New Models

Nissan: Λίγο πριν την παρουσίαση του νέου Juke

του Σωτήριου Χάλλα

Τους επόμενους μήνες περιμένουμε την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Juke το οποίο σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας θα έχει σχεδίαση πολύ διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο Nissan.

Ο Αλφόνσο Αλμπαΐσα, επί κεφαλής σχεδίασης και αντιπρόεδρος της Nissan είπε σε πρόσφατες δηλώσεις του ότι η νέα γενιά του Juke έχει σχεδιαστεί στο σχεδιαστικό κέντρο της ιαπωνικής μάρκας που βρίσκεται στο Λονδίνο ενώ αντέκρουσε τις φήμες που ήθελαν το αρχικό σχέδιο να απορρίπτεται και να σχεδιάζεται εκ νέου.

Θέλοντας να τονίσει τη διαφορετικότητα στην εμφάνιση του νέου μοντέλου ο Αλμπαΐσα είπε ότι δε θα μοιάζει ούτε με το νέο Leaf αλλά ούτε και με το πρωτότυπο Imx και ότι θα έχει μία εντελώς δική του προσωπικότητα.

Οι φήμες γύρω από την παρουσίαση του νέου Juke ακούγονται περίπου τα τελευταία τρία χρόνια ενώ υπήρχαν αρκετές αναφορές που έλεγαν ότι θα το βλέπαμε το 2017 όμως αυτό δε συνέβη.

Το νέο Juke αναμένεται να χρησιμοποιεί μία επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας V-platform που χρησιμοποιεί η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες οι επιλογές από το στρατόπεδο της βενζίνης θα είναι ο τρικύλινδρος των 0.9 λίτρων και ο υπερτροφοδοτούμενος των 1.2 λίτρων ενώ από το στρατόπεδο του πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι το κλασικό μοτέρ των 1.5 λίτρων του ομίλου.

Όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Juke τράβηξε αμέσως όλα τα φώτα επάνω του λόγω της έντονα διαφορετικής εμφάνισής του και σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Τώρα η Nissan θέλει να συνεχίσει αυτή τη θετική πορεία και με τη δεύτερη γενιά του μοντέλου.

Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά του Nissan Juke.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.