![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/28/photon24695f64503.jpg?itok=rTDWEGIb)
Στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης η Toyota τράβηξε την «κουρτίνα», πίσω από την οποία βρίσκονταν το νέο RAV4.
Το ιαπωνικό SUV έχοντας γράψει ιστορία στην κατηγορία του, πλέον εισέρχεται αισίως στην πέμπτη του γενιά, ενώ διακρίνεται για αναβαθμισμένη του ποιότητα, την αύξηση του επιπέδου ασφαλείας, τη σχεδιαστική του προσέγγιση και τη βελτίωση σε κινητήρες και επιδόσεις.
Εμφανισιακά είναι φανερό ότι αναδεικνύεται με τις περισσότερες ακμές, τα νέα Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, τη διχρωμία αμαξώματος-οροφής, τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, τις πίσω κολόνες σχήματος “C” και το μαύρο περιμετρικό προστατευτικό πλαστικό.
Το μήκος του βρίσκεται στα 4.600 χλστ. επομένως έχει μεγαλώσει ελάχιστα, ενώ στο πλάτος του προστέθηκαν 10 χλστ. φτάνοντας τα 1.855 χλστ., ενώ τα 30 επιπλέον χλστ. στο μεταξόνιο κάνουν την καμπίνα πιο ευρύχωρη για τους επιβάτες. Σύμφωνα με την Toyota μεγαλύτερος είναι ο χώρος των αποσκευών, με διπλό πάτο και δίχτυ συγκράτησης αντικειμένων.
Έμφαση δίνεται επίσης στο γεγονός ότι το νέο RAV4 είναι το πρώτο SUV της Toyota που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture), η οποία προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάνει πιο άκαμπτο το αμάξωμα και προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς.
Το εσωτερικό του παραπέμπει στο C-HR διαθέτοντας τη χαρακτηριστική κεντρική οθόνη αφής σε μορφή tablet. Το νέο RAV4 ποντάρει στην υβριδική του έκδοση, η οποία συνδυάζεται με κινητήρα 2.5 λίτρων και υπόσχεται αποδοτικότητα, περισσότερη δύναμη και ήσυχη λειτουργία. Παράλληλα θα προσφέρεται και με το νέο δίλιτρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος θα συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Φυσικά ένα γνήσιο RAV4 δε θα μπορούσε να παραλείψει από τη γκάμα του την τετρακίνηση, η οποία στις υβριδικές εκδόσεις έρχεται με ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Στην Ευρώπη το νέο RAV4 αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2019.