Είστε εδώ

New Models

Νέο Toyota Harrier: Με δυο καινοτόμα χαρακτηριστικά

του Γιώργου Ψαρρά

Μπορεί στην Ελλάδα το όνομα Harrier να μην υπάρχει στη γκάμα της Toyota, ωστόσο το εν λόγω SUV στην Ιαπωνία διατίθεται από το 1997.

Σύμφωνα με την Toyota τον ερχόμενο Ιούνιο θα αποκαλύψει το νέο Harrier, για τη σχεδίαση του οποίου μπορούμε να πάρουμε από τώρα μια γεύση μέσα από τις σχετικές φωτογραφίες, διευκρινίζεται όμως ότι προς το παρόν το βλέπουμε σε πρωτότυπη μορφή.

Το νέο Harrier διακρίνεται για την κομψότητα και τις δυναμικές γραμμές του, οι οποίες είναι εντονότερες στο προφίλ του, για τα λεπτά φωτιστικά του σώματα με τα πίσω να επικοινωνούν μεταξύ τους και για την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή της οροφής του.

Οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος ανέρχονται στα 4.740 χλστ., 1.855 χλστ. και 1.660 χλστ. αντίστοιχα. Στην παλέτα του θα υπάρχουν εφτά αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένης της μαύρης “ Precious Black Pearl” που βλέπουμε στις φωτογραφίες.

Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα TNGA (GA-K) το νέο Harrier υπόσχεται ακαμψία αμαξώματος και χαμηλό κέντρο βάρους, ενώ η ανάρτηση του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης στόχο έχει να προσφέρει ένα ελαφρύ και συνάμα άμεσο σε απόκριση τιμόνι.

Η καμπίνα του νέου Harrier περιγράφεται από την Toyota ευρύχωρη με μεταξόνιο 2.690 χλστ., ασφαλής και ήσυχη. Η φαρδιά κεντρική κονσόλα παραπέμπει σε σέλα αλόγου, στο πάνω τμήμα της δεσπόζει μια TFT οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ενώ το ηχοσύστημα της JBL προσφέρει 9 ηχεία.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota τοποθετείται ψηφιακός εσωτερικός μεσαίος καθρέπτης, ο οποίος προβάλει εικόνα από το μπροστινό και πίσω τμήμα του οχήματος κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Επίσης για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota τοποθετείται πανοραμική οροφή με ηλεκτροχρωματικό κρύσταλλο.

Το προσθιοκίνητο υβριδικό νέο Harrier απαρτίζεται από τετρακύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων, απόδοσης 178 ίππων και 221 Nm ροπής, καθώς και από εμπρός ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων και 202 Nm ροπής. Συνδυαστικά παράγονται 218 ίπποι.

Στο τετρακίνητο υβριδικό νέο Harrier υπάρχει και ένα ηλεκτροκινητήρας για τον πίσω άξονα, απόδοσης 54 ίππων και 121 Nm ροπής, ενώ η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 222 ίππους. Στη γκάμα του νέου Harrier θα υπάρχει και δίλιτρη βενζινοκίνητη προσθιοκίνητη ή τετρακίνητη έκδοση, απόδοσης 171 ίππων και 207 Nm ροπής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.