![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/2/21/photon24311f63297.jpg?itok=bJ8IWuHd)
Μόλις χτες σας γράφαμε για τις πέντε εκδόσεις αμαξώματος στις οποίες θα είναι διαθέσιμη η νέα, τρίτη γενιά του εκπρόσωπου της Kia στη μικρομεσαία κατηγορία, του Ceed, και η μία εξ’ αυτών ήταν η GT. Πλέον, έχουμε περισσότερες πληροφορίες πάνω στην έκδοση επιδόσεων του μοντέλου από τη Νότια Κορέα.
Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις εκδόσεις του Kia Ceed.
Αρχικά, η εξέλιξη του Kia Ceed GT γίνεται κατά κύριο λόγο στο Νίρμπουργκρινγκ υπό την εποπτεία του ανθρώπου που έχει αναλάβει όλα τα γρήγορα μοντέλα των Hyundai-Kia, του Άλμπερτ Μπίερμαν ο οποίος πριν από τον νοτιοκορεατικό όμιλο ήταν επί κεφαλής του τμήματος M της BMW.
Η GT έκδοση του Ceed θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτούσιο τον κινητήρα του Hyundai i30 N ο οποίος αποδίδει 250 και 275 ίππους όμως κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε εσωτερικό ανταγωνισμό και θα οδηγούσε και τα δύο μοντέλα σε χαμηλές πωλήσεις. Γι’ αυτό το λόγο το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί ο 2.0λιτρος κινητήρας της Hyundai αλλά με μειωμένη απόδοση η οποία θα φτάνει περίπου τους 200 ίππους.
Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να μη χρησιμοποιηθεί ο 2.0λιτρος κινητήρας της Hyundai αλλά ήπιο υβριδικό σύνολο το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts με την απόδοση να είναι και πάλι γύρω από τα 200 άλογα. Βέβαια, είναι μικρές οι πιθανότητες να επιλεγεί αυτή η λύση.
Όποια από τις δύο λύσεις και να επιλέξει η Kia από τη μία αποφεύγεται το σενάριο που περιγράψαμε παραπάνω και από την άλλη οι δύο εταιρείες θα έχουν ένα πιο προσιτό, γρήγορο μοντέλο το οποίο θα απευθύνεται σε αυτούς που είτε δε θέλουν να αγοράσουν το i30 N γιατί το θεωρούν πολύ δυνατό είτε δεν μπορούν να το αγοράσουν λόγω τιμής.
Το Kia Ceed GT θα διατίθεται τόσο με πεντάθυρο hatchback αμάξωμα όσο και με Shooting Brake.