Είστε εδώ

New Models

Kia: Αυτό είναι το νέο Sorento

του Σωτήριου Χάλλα

Το ντεμπούτο της έκανε η νέα γενιά του Kia Sorento, μετά από μεγάλο διάστημα στη διάρκεια του οποίου η κορεατική μάρκα είχε δώσει στη δημοσιότητα αρκετές teaser αλλά και επίσημες φωτογραφίες.

Το πρώτο που παρατηρούμε στο νέο Sorento είναι ότι η σχεδίασή του απέχει αρκετά από του προκατόχου, καθώς είναι σαφώς πιο αιχμηρή. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι σχεδιαστές προσπάθησαν να συνδυάσουν τη σκληροτράχηλη αισθητική με την κομψότητα και τη φινέτσα.

Κοιτώντας το Sorento από μπροστά παρατηρούμε τη γρίλια η οποία ακολουθεί το μοτίβο “tiger nose” που συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της Kia. Η γρίλια πλαισιώνεται από τα νέα φωτιστικά σώματα των οποίων στόχος είναι να θυμίζουν τα μάτια της τίγρης, ενώ πηγαίνοντας προς τα κάτω βλέπουμε ότι υπάρχει έντονο χείλος στο τελείωμα της μάσκας.

Όσον αφορά το πλαϊνό, παρατηρούμε ότι το μήκος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. και πλέον οι πρόβολοι είναι πιο μικροί, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Ακόμα, η τέταρτη κολώνα είναι αρκετά ογκώδης. Τέλος, το πίσω μέρος έχει έντονες γραμμές που συνδυάζονται με εντελώς κάθετα φωτιστικά σώματα.

Οι μεγάλες διαφορές από την προηγούμενη γενιά συνεχίζονται και στο εσωτερικό της τέταρτης γενιάς. Μεταξύ αυτών είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που έχει διαγώνιο 12.3 ίντσες και η οθόνη 10.25 ιντσών του infotainment, με τα πλήκτρα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά της να έχουν γίνει πλέον αφής.

Η πλατφόρμα στην οποία “πατάει” το νέο Sorento ονομάζεται N3 και χάρη σε αυτήν το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. προφέροντας καλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Στην Ευρώπη το νέο Sorento θα έρχεται με ένα υβριδικό και ένα diesel σύνολο. Το υβριδικό θα έχει θερμικό κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 44.2 kW, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 1.49 kWh. Η απόδοσή του θα φτάνει τους 230 ίππους και τα 350 Nm ροπής, ενώ θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η diesel επιλογή θα είναι στα 2.2 λίτρα με 200 ίππους και 440 Nm ροπής, ενώ η ισχύς θα μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου οχτώ σχέσεων με διπλό συμπλέκτη υγρού τύπου.

Φυσικά η νέα γενιά του κορεατικού SUV έχει και πληθώρα τεχνολογιών, που φροντίζουν για την άνεση και την ασφάλεια οδηγού και επιβατών. Ανάμεσα σε άλλα συναντάμε αυτόματο φρενάρισμα, έλεγχο τυφλού σημείου, δυνατότητα πανοραμικής όψης του αυτοκινήτου, έξυπνο cruise control, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης και αποφυγή σύγκρουσης με κάθετα διερχόμενο όχημα κατά την κίνηση προς τα πίσω.

Ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό όλων είναι το Remote Smart Parking Assist που επιτρέπει στον κάτοχο να μετακινήσει το αυτοκίνητο για να το βάλει σε ένα parking ή να το βγάλει από αυτό, χωρίς να βρίσκεται ο ίδιος μέσα, αλλά χρησιμοποιώντας το κλειδί – τηλεχειριστήριο. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για τις τιμές του νέου Sorento.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.