![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/3/photon29812f79900.jpg?itok=pstDUBd6)
Λίγες μέρες πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης, η Hyundai δίνει στη δημοσιότητα φωτογραφίες από την ολοκαίνουρια γενιά του μικρότερου μοντέλου της γκάμας της, του i10, το οποίο το κοινό θα μπορεί να δει από κοντά στη γερμανική πόλη.
Σχεδιαστικά, στο εξωτερικό μέρος οι αλλαγές ξεκινάνε από τις διαστάσεις με το πλάτος να είναι 20 χλστ. μεγαλύτερο και την οροφή να έχει τοποθετηθεί 20 χλστ. πιο χαμηλά. Στο εμπρός μέρος η γρίλια που ενσωματώνει τα στρογγυλά φώτα ημέρας έχει μεγαλώσει σε μέγεθος ενώ όλη η εικόνα του αυτοκινήτου όταν το κοιτάς από μπροστά έχει περισσότερες ακμές.
Έντονη είναι η σχεδίαση και στα πλαϊνά με τα κυρίαρχα στοιχεία να είναι οι τρίτες κολώνες (C pillars) και οι μαύροι καθρέφτες. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η αεροτομή και τα πιο “φουσκωμένα” φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι ανάλαφρη. Η οθόνη του infotainment φτάνει τις 8 ίντσες και βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όμως δειχνει να αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων λόγω του πλαισίου στο οποίο βρίσκεται. Η επιφάνεια μπροστά από τον συνοδηγό έχει κυψελοειδές μοτίβο το οποίο το συναντάμε και στις πόρτες.
Η λίστα των συστημάτων ασφαλείας είναι πλήρης και σε αυτήν περιλαμβάνονται ενδεικτικά η αποφυγή σύγκρουσης, το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, η ειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας και το σύστημα που εντοπίζει την κόπωση του οδηγού.
Αρχικά τα κινητήρια σύνολα θα είναι δύο. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο 1.0 λίτρου με τους 66 ίππους και τα 96 Nm ροπής και τον τετρακύλινδρο των 1.2 λίτρων με τους 82 ίππους και τα 118 Nm ροπής. Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζονται και τα δύο μοτέρ είναι χειροκίνητο με πέντε σχέσεις ενώ μπορούν (και τα δυό) να συνδυαστούν προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων.