Είστε εδώ

New Models

Hyundai: Επίσημα στοιχεία για το νέο i20

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες πληροφορίες σχετικά με το νέο i20, το οποίο είναι προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Μία μέρα νωρίτερα είχαν διαρρεύσει στο internet φωτογραφίες του μοντέλου, οι οποίες επιβεβαιώνονται από τις ανακοινώσεις των Κορεατών.

Στα νέα στοιχεία περιλαμβάνονται οι διαστάσεις, όπου έχουμε αυξημένο κατά 5 χλστ. μήκος και κατά 30 χλστ. πλάτος, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 24 χλστ. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 10 χλστ. όπως και το πορτ-παγκαζ κατά 25 λίτρα, με τη συνολική χωρητικότητα πλέον να φτάνει τα 351 λίτρα.

Για πρώτη φορά έχουμε εικόνα και από το εσωτερικό του νέου i20, χάρη σε ένα σκίτσο που δημοσίευσε η Hyundai, το οποίο δείχνει αρκετά ρεαλιστικό. Η εταιρεία υπόσχεται ότι η αίσθηση που θα αποκομίζουν οι επιβάτες θα είναι πολύ πιο εξελιγμένη, με βασικά χαρακτηριστικά να είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαγωνίου 10.25 ιντσών και η οθόνη του infotainment, που θα προσφέρεται σε 8 και 10.25 ίντσες.

Αλλά στοιχεία σχεδίασης του εσωτερικού είναι οι "οριζόντιες λεπίδες" που διατρέχουν το ταμπλό και ενώνονται οπτικά με τους αεραγωγούς. Ακόμα, οι διακόπτες έχουν νέα μορφή, ενώ υπάρχει και κρυφός φωτισμός με LED. Από τον εξοπλισμό ξεχωρίζουν η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για smartphones, η συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay χωρίς να χρειάζεται η χρήση καλωδίου, καθώς και η επιλογή για ηχοσύστημα από την Bose.

Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχει το τρικύλινδρο σύνολο του 1.0 λίτρου με απόδοση 100 και 120 ίππων. Στη δεύτερη περίπτωση θα υπάρχει υποχρεωτικά ήπια υβριδικό σύστημα που θα λειτουργεί στα 48 Volts και θα μειώνει την κατανάλωση 3-4%, ενώ στην πρώτη περίπτωση το υβριδικό σύστημα θα είναι προαιρετικό. Σε κάθε περίπτωση, το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι μηχανικό έξι σχέσεων, όμως θα υπάρχει και η επιλογή για αυτόματο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις, καθώς και για "έξυπνο" χειροκίνητο, το οποίο όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι αποσυμπλέκει τον κινητήρα, ώστε το αυτοκίνητο να μπορέσει να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση ρολάροντας.

Σε κάποιες αγορές θα υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λίτρων, που αποδίδει 84 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.