![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/19/photon31600f84951.jpg?itok=yZidNs3P)
Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες πληροφορίες σχετικά με το νέο i20, το οποίο είναι προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Μία μέρα νωρίτερα είχαν διαρρεύσει στο internet φωτογραφίες του μοντέλου, οι οποίες επιβεβαιώνονται από τις ανακοινώσεις των Κορεατών.
Στα νέα στοιχεία περιλαμβάνονται οι διαστάσεις, όπου έχουμε αυξημένο κατά 5 χλστ. μήκος και κατά 30 χλστ. πλάτος, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 24 χλστ. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 10 χλστ. όπως και το πορτ-παγκαζ κατά 25 λίτρα, με τη συνολική χωρητικότητα πλέον να φτάνει τα 351 λίτρα.
Για πρώτη φορά έχουμε εικόνα και από το εσωτερικό του νέου i20, χάρη σε ένα σκίτσο που δημοσίευσε η Hyundai, το οποίο δείχνει αρκετά ρεαλιστικό. Η εταιρεία υπόσχεται ότι η αίσθηση που θα αποκομίζουν οι επιβάτες θα είναι πολύ πιο εξελιγμένη, με βασικά χαρακτηριστικά να είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαγωνίου 10.25 ιντσών και η οθόνη του infotainment, που θα προσφέρεται σε 8 και 10.25 ίντσες.
Αλλά στοιχεία σχεδίασης του εσωτερικού είναι οι "οριζόντιες λεπίδες" που διατρέχουν το ταμπλό και ενώνονται οπτικά με τους αεραγωγούς. Ακόμα, οι διακόπτες έχουν νέα μορφή, ενώ υπάρχει και κρυφός φωτισμός με LED. Από τον εξοπλισμό ξεχωρίζουν η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για smartphones, η συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay χωρίς να χρειάζεται η χρήση καλωδίου, καθώς και η επιλογή για ηχοσύστημα από την Bose.
Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχει το τρικύλινδρο σύνολο του 1.0 λίτρου με απόδοση 100 και 120 ίππων. Στη δεύτερη περίπτωση θα υπάρχει υποχρεωτικά ήπια υβριδικό σύστημα που θα λειτουργεί στα 48 Volts και θα μειώνει την κατανάλωση 3-4%, ενώ στην πρώτη περίπτωση το υβριδικό σύστημα θα είναι προαιρετικό. Σε κάθε περίπτωση, το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι μηχανικό έξι σχέσεων, όμως θα υπάρχει και η επιλογή για αυτόματο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις, καθώς και για "έξυπνο" χειροκίνητο, το οποίο όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι αποσυμπλέκει τον κινητήρα, ώστε το αυτοκίνητο να μπορέσει να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση ρολάροντας.
Σε κάποιες αγορές θα υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λίτρων, που αποδίδει 84 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.