![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/23/photon30340f81569.jpg?itok=q8Zj5Das)
Η νέα, τέταρτη γενιά του Honda Jazz παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου του Τόκιο, επιβεβαιώνοντας σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, τη διαρροή που υπήρξε στις 22 Οκτωβρίου.
Η εμφάνιση του μοντέλου δεν αποκλίνει σημαντικά από τα σχεδιαστικά πρότυπα που έχουν ακολουθηθεί αι στην τρίτη γενιά. Διαφορές υπάρχουν σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου, με τις σημαντικότερες να εντοπίζονται στη γρίλια και το γεγονός ότι πλέον είναι καλυμμένη από το τελείωμα του καπό. Επίσης, αλλαγμένα είναι τα φώτα, που πλέον είναι LED, αλλά και το κάτω μέρος της μάσκας.
Λίγο πιο πίσω, η εμπρός κολώνα έχει μεγαλύτερη κλίση, στοιχείο το οποίο σύμφωνα με τη Honda, συμβάλλει στην καλύτερη απορρόφηση των φορτίων κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Στα πλαϊνά υπάρχουν και πάλι δύο νεύρα, τα οποία όμως έχουν διαφορετική μορφή.
Πηγαίνοντας στο πίσω μέρος, η σημαντικότερη αλλαγή είναι τα φωτιστικά σώματα, τα οποία πλέον δεν απλώνονται στον κάθετο άξονα, αλλά είναι πιο συγκεντρωμένα στη μέση. Το παρμπρίζ είναι πιο κάθετο, ενώ αλλαγμένη είναι η εικόνα και στο κάτω μέρος, εκεί που βρίσκεται ο προφυλακτήρας.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση έχει δημιουργήσει ένα πιο ελαφρύ οπτικά αποτέλεσμα, ενώ ταυτόχρονα δείχνει ότι στον τεχνολογικό τομέα είναι πιο εξελιγμένο. Βασικά στοιχεία διαφοροποίησης είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το πλήρως αλλαγμένο πάνελ για τον έλεγχο του κλιματισμού. Ακόμα, η γραμμή του ταμπλό έχει κατέβει πιο χαμηλά, κάτι που μας κάνει να υποθέσουμε ότι θα βοηθήσει στην αύξηση της ορατότητας.
Τέλος, όσον αφορά το τιμόνι, προέρχεται από το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες και δείχνει αρκετά λιτό. Στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι έχει μόνο δύο ακτίνες, ενώ σχεδόν στο σύνολό του ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί τρεις.
Το νέο Jazz θα έρχεται σε πέντε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, όμως ανάλογα με τη χώρα, μπορεί να μην είναι όλα διαθέσιμα. Σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοπλισμού, στο νέο Jazz θα περιλαμβάνεται η σουίτα ασφαλείας Honda SENSING, η οποία χρησιμοποιεί 8 αισθητήρες και κάμερες προκειμένου να λειτουργήσει μια σειρά από συστήματα όπως το αυτόματο φρενάρισμα.
Στον τομέα των κινητήρων οι Ιάπωνες δεν αποκάλυψαν πολλά, όμως είπαν ότι το υβριδικό σύστημα που θα εξοπλίζει το μοντέλο, θα είναι κοινό με εκείνο που θα δούμε και στο Accord.
Στο κομμάτι της συνδεσιμότητας, οι κάτοχοι του Jazz θα μπορούν να ελέγχουν κάποιες από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου από απόσταση μέσω του συστήματος CONNECT το οποίο δίνει επιπλέον τη δυνατότητα σύνδεσης του αυτοκινήτου με κέντρο παροχής βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος. Επιπλέον, το σύστημα παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή κάποιους παράγοντες στο αυτοκίνητο και αν εντοπίσει κάποια κατάσταση εκτός των συνηθισμένων, ειδοποιεί τις αρχές.
Οι πωλήσεις του νέου Jazz θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2020, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο.