Είστε εδώ

New Models

Ford: Βιάστηκε να αποκαλυφτεί το Mustang Mach-E

του Σωτήριου Χάλλα

Η παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Ford, του Mustang Mach-E, έχει προγραμματιστεί για τις 17 Νοεμβρίου, οπότε αυτή είναι η ημερομηνία που θα βλέπαμε τη νέα δημιουργία των Αμερικανών για πρώτη φορά.

Ωστόσο, από λάθος (;) κάποιοι υπάλληλοι δημοσίευσαν εικόνες που δείχνουν το νέο μοντέλο, στο επίσημο site της Ford στις Ηνωμένες Πολιτείες. Βλέποντας τις εικόνες, τα μέλη του MachE forum φρόντισαν να αντιγράψουν γρήγορα τις εικόνες, ώστε να έχουν αντίγραφα σε περίπτωση που η Ford τις κατέβαζε από το site, όπως και έγινε.

Από τις εικόνες μπορούμε να δούμε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου εξωτερικά και να σχηματίσουμε μία πολύ καλή εικόνα σχετικά με το εσωτερικό.

Στο εξωτερικό είναι εμφανές ότι η σχεδίαση έχει αντλήσει έμπνευση από το Mustang (αυτός ήταν ο στόχος άλλωστε),  με τις γραμμές του εμπρός μέρους, το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων μπροστά αλλά και πίσω και τη γενικότερα “αθλητική” εικόνα που βγάζει. Χαρακτηριστικό του γεγονότος ότι είναι ηλεκτρικό αποτελεί η κλειστή γρίλια στη μάσκα, όμως υπάρχουν κάποιοι μικροί αεραγωγοί στο κάτω μέρος, εκεί που είναι ο προφυλακτήρας, τόσο στα πλαϊνά του όσο και στο κέντρο του.

Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι ιδιαίτερα μινιμαλιστική, με το ταμπλό να θυμίζει Tesla, ειδικά με τη μεγάλη κάθετα τοποθετημένη οθόνη στο κέντρο. Ακόμα μία οθόνη υπάρχει πίσω από το τιμόνι, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Το τιμόνι έχει σπορ στοιχεία και είναι τριάκτινο, ενώ οι αεραγωγοί απλώνονται σε όλο το πλάτος.

Μέσα από τις εικόνες μπορούμε να δούμε και άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου όπως η ισχύς. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι η γκάμα ξεκινάει στέλνοντας την κίνηση μόνο στον πίσω άξονα με την ισχύ να είναι 255 ίπποι και 415 Nm ροπής. Το ίδιο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με τετρακίνηση, όμως τότε η ροπή ανεβαίνει στα 582 Nm. Με αυτό τον κινητήρα η αυτονομία είναι 370 χλμ. για την πισωκίνητη έκδοση και 338 χλμ. για την τετρακίνητη. Το 0-96 χλμ. γίνεται περίπου σε 6.5 δευτερόλεπτα όταν η κίνηση πηγαίνει μόνο πίσω και περίπου σε 5.5 δευτερόλεπτα όταν πηγαίνει σε όλους τους τροχούς.

Η επόμενη έκδοση αποδίδει 282 ίππους και 415 Nm ροπής, με την αυτονομία να είναι 483 χλμ. και το 0-60 χλμ./ώρα να γίνεται περίπου σε 6.5 δευτερόλεπτα. Με αυτό το μοτέρ, η ισχύς κατευθύνεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

Η ισχυρότερη έκδοση είναι η Mach – E GT η οποία χρειάζεται περίπου 3.5 δευτερόλεπτα για το 0-96 χλμ./ώρα. Προς το παρόν δεν ξέρουμε την ισχύ. Αντίθετα, γνωρίζουμε ότι πρόκειται για αποκλειστικά τετρακίνητη έκδοση και ότι η αυτονομία θα φτάνει τα 378 χλμ.

Περιμένουμε την επίσημη παρουσίαση για να επιβεβαιωθούν τα παραπάνω στοιχεία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.