![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/15/photon23877f62187.jpg?itok=fR2BzKst)
Η Ford παρουσιάζει στην έκθεση αυτοκινήτων του Ντιτρόιτ τη νέα γενιά του Ranger που θα αρχίσει να πωλείται το 2019.
Η νέα γενιά έχει ανανεωθεί αισθητικά με τη γρίλια στο εμπρός μέρος να έχει πιο μικρές διαστάσεις ενώ προαιρετικά μπορεί να δεχτεί προβολείς LED. Επίσης, το καπό έχει γίνει πιο ογκώδες, έχουν προστεθεί αεραγωγοί πάνω από τα φτερά ενώ οι θόλοι των τροχών έχουν μεγαλώσει.
Στο πίσω μέρος τα φώτα είναι κάθετα τοποθετημένα ενώ η ονομασία του μοντέλου είναι γραμμένη ανάγλυφα και πιάνει όλο το πλάτος της πόρτας της καρότσας. Το νέο Ranger θα διατίθεται τόσο σε μονοκάμπινη όσο και διπλοκάμπινη έκδοση.
Θα υπάρχουν τρία εξοπλιστικά πακέτα, τα XL, XLT και Lariat καθώς και δύο πακέτα εμφάνισης, τα Chrome και Lariat. Επιπλέον, για όσους θέλουν περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες θα υπάρχει το πακέτο FX4 Off-Road Package που προσφέρει διαφορετικές αναρτήσεις, ελαστικά παντός εδάφους και μεταλλική “ποδιά” στο εμπρός μέρος.
Όσον αφορά την εμπλοκή της τετρακίνησης υπάρχει το Terrain Management System που έχει τέσσερις επιλογές λειτουργίας και ένα νέο σύστημα με την ονομασία Trail Control το οποίο κάνει το αυτοκίνητο να κινείται με αργό και σταθερό ρυθμό στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Στο εσωτερικό υπάρχει τιμόνι με χοντρή στεφάνη και πίνακας οργάνων με δύο οθόνες ενώ διάφορα σημεία του ταμπλό είναι επενδεδυμένα με μεταλλικές λεπτομέρειες. Στο εσωτερικό μπορούν να προστεθούν και αρκετά προαιρετικά στοιχεία όπως το infotainment SYNC 3 που έχει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto αλλά και την ψηφιακή βοηθό, Alexa. Άλλα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού είναι οι πρίζες εναλασσόμενου ρεύματος και το Wi-Fi hotspot με σύνδεση 4G LTE το οποίο επιτρέπει την πρόσβαση στο ίντερνετ μέχρι και σε 10 συσκευές ταυτόχρονα.
Στον τομέα των κινητήρων προς το παρόν η Ford έχει αποκαλύψει μόνο ότι το Ecoboost σύνολο χωρητικότητας 2.3 λίτρων θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Η κίνηση θα είναι στον πίσω άξονα με την τετρακίνηση να είναι προαιρετική.
Το πλαίσιο είναι από χάλυβα και οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ημιελλειπτικά φύλλα σούστας και προστατευτικές πλάκες σε όλο το κάτω μέρος στις τετρακίνητες εκδόσεις.
Στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνεται το αυτόματο φρενάρισμα, η διατήρηση κίνησης εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και η ειδοποίηση σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας. Προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου και ανίχνευση πεζών.