![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/2/photon26633f70110.jpg?itok=aqBE6Nac)
Με όνομα βαρύ σαν ιστορία η νέα Toyota Corolla ποζάρει μπροστά από τους φωτογράφους στο Σαλόνι του Παρισιού.
Στη Γηραιά Ήπειρο το δημοφιλές μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα προσφέρεται με δυο τύπους αμαξώματος. H hatchback Corolla χαρακτηρίζεται πιο δυναμική και η station-wagon πιο πρακτική. Αμφότερες είναι δομημένες πάνω στην πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota και επωφελούνται από το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. κέντρο βάρους και την ενισχυμένη κατά 60% ακαμψία του αμαξώματος.
Η Toyota τονίζει τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και τη μεγαλύτερη σταθερότητα της νέας Corolla, η οποία έρχεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Η σαφώς πιο οικογενειακή Corolla Touring Sports είναι πλέον μακρύτερη κατά 58 χλστ., ενώ και το μεταξόνιο της μεγάλωσε 100 χλστ. φτάνοντας στα 2.700 χλστ., κάτι που ευνοεί την ευρυχωρία των πίσω επιβατών, οι οποίοι δεν ανησυχούν για τις αποσκευές τους χάρη στο πορτμπαγκάζ των 598 λίτρων.
Πριν την επίσημη πρεμιέρα της νέας Corolla στη γαλλική πρωτεύουσα γνωρίζαμε ότι στη γκάμα της θα διαθέτει δυο υβριδικά σύνολα 1.8 και 2.0 λίτρων. Σύμφωνα με την Toyota στην πρώτη περίπτωση η υβριδική Corolla με το βενζινοκινητήρα των 1.8 λίτρων αποδίδει 122 ίππους και 142 Nm ροπής παρέα με έναν ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Διακρίνεται για την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2 που πετυχαίνει, ενώ το 50% της καθημερινή οδήγησης γίνεται ηλεκτροκίνητα.
Η ισχυρότερη υβριδική Corolla τώρα με δίλιτρο βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό της και την αρωγή ηλεκτροκινητήρα έχει ισχύ 180 ίππων και ροπή 192 Nm ροπής. Ενδείκνυται για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω στην οδηγική απόλαυση, την οποία ενισχύουν τα paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.