Είστε εδώ

Motorshow

Toyota Corolla: Δυο αμαξώματα και δυο υβριδικά σύνολα

του Γιώργου Ψαρρά

Με όνομα βαρύ σαν ιστορία η νέα Toyota Corolla ποζάρει μπροστά από τους φωτογράφους στο Σαλόνι του Παρισιού.

Στη Γηραιά Ήπειρο το δημοφιλές μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα προσφέρεται με δυο τύπους αμαξώματος. H hatchback Corolla χαρακτηρίζεται πιο δυναμική και η station-wagon πιο πρακτική. Αμφότερες είναι δομημένες πάνω στην πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota και επωφελούνται από το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. κέντρο βάρους και την ενισχυμένη κατά 60% ακαμψία του αμαξώματος.

Η Toyota τονίζει τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και τη μεγαλύτερη σταθερότητα της νέας Corolla, η οποία έρχεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Η σαφώς πιο οικογενειακή Corolla Touring Sports είναι πλέον μακρύτερη κατά 58 χλστ., ενώ και το μεταξόνιο της μεγάλωσε 100 χλστ. φτάνοντας στα 2.700 χλστ., κάτι που ευνοεί την ευρυχωρία των πίσω επιβατών, οι οποίοι δεν ανησυχούν για τις αποσκευές τους χάρη στο πορτμπαγκάζ των 598 λίτρων. 

Πριν την επίσημη πρεμιέρα της νέας Corolla στη γαλλική πρωτεύουσα γνωρίζαμε ότι στη γκάμα της θα διαθέτει δυο υβριδικά σύνολα 1.8 και 2.0 λίτρων. Σύμφωνα με την Toyota στην πρώτη περίπτωση η υβριδική Corolla με το βενζινοκινητήρα των 1.8 λίτρων αποδίδει 122 ίππους και 142 Nm ροπής παρέα με έναν ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Διακρίνεται για την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2 που πετυχαίνει, ενώ το 50% της καθημερινή οδήγησης γίνεται ηλεκτροκίνητα.

Η ισχυρότερη υβριδική Corolla τώρα με δίλιτρο βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό της και την αρωγή ηλεκτροκινητήρα έχει ισχύ 180 ίππων και ροπή 192 Nm ροπής. Ενδείκνυται για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω στην οδηγική απόλαυση, την οποία ενισχύουν τα paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.