Είστε εδώ

Motorshow

Toyota C-HR: Το SUV που ντροπιάζει και supercars

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota σε συνεργασία με τον βελτιωτικό οίκο DG-Spec δημιούργησε ένα C-HR το οποίο μπορεί να ντροπιάσει αρκετά supercars μεταξύ των οποίων τα McLaren 650 S Spyder, Porsche 911 GT3 και Nissan GT-R NISMO.

Το C-HR R-Tuned όπως αποκαλείται ετοιμάστηκε για την έκθεση SEMA η οποία γίνεται αυτές τις μέρες στο Las Vegas και κινείται από έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.4 λίτρων. Μεταξύ των τροποποιήσεων που έχει δεχτεί το συγκεκριμένο σύνολο είναι η αντικατάσταση μερών από σφυρήλατα, η αντικατάσταση των βαλβίδων από άλλες φτιαγμένες από τιτάνιο και η τοποθέτηση ενός turbo της Garrett. Όλα αυτά έχουν αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να ξεπερνάει τους 600 ίππους.

Όλη αυτή η δύναμη περνάει στους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου πεντατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ενώ υπεύθυνα για να «βγάλουν» την ισχύ αυτή στο δρόμο είναι τα ελαστικά Toyo Proxes RR διαστάσεων 275/35R18.

Το SUV της Toyota έχει την κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα ο οποίος εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της OS Giken.

Υπεύθυνα για το σταμάτημα του «θηρίου» είναι τα φρένα της Brembo τα οποία στον εμπρός άξονα έχουν διάμετρο 356 χλστ. και συνοδεύονται από τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες ενώ και η ανάρτηση έχει αντικατασταθεί με αγωνιστική της DG Spec η οποία ονομάζεται DG-Spec Motion Control Suspension (MCS) η οποία δίνει πιο αγωνιστικά χαρακτηριστικά στο ιαπωνικό SUV.

Από το εσωτερικό έχουν αφαιρεθεί σχεδόν τα πάντα στην προσπάθεια εξοικονόμησης βάρους ενώ αντίστοιχη προσπάθεια έχει γίνει και στο εξωτερικό με την αντικατάσταση του αρχικού καπό από ένα ανθρακονημάτινο της Kaminari. Όσον αφορά την αεροδυναμική το C-HR των 600 ίππων έχει εξοπλιστεί με μπροστινό splitter, πλαϊνές ποδιές και μία ευμεγέθη αεροτομή η οποία έχει και Gurney Flap (διάταξη για λιγότερους στροβιλισμούς και περισσότερη κάθετη δύναμη). Το αποτέλεσμα είναι η κάθετη δύναμη να ξεπερνάει τα 136 κιλά όταν η ταχύτητα κινείται σε τριψήφια νούμερα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.