![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/8/photon24472f63854.jpg?itok=wxgzFrbV)
Το Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης αποτελεί το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό γεγονός της χρονιάς και γι’ αυτό το επιλέγουν πολλές εταιρείες για να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους. Λόγω του πλήθους των παρουσιάσεων στη Γενεύη συνήθως συναντάμε και τα πιο ευρηματικά και ιδιαίτερα μοντέλα.
Ένα από αυτά είναι και το Techrules Ren RS το οποίο χρησιμοποιεί έναν περίπλοκο συνδυασμό από έξι ηλεκτροκινητήρες και δύο τουρμπίνες που καταναλώνουν πετρέλαιο για να καταφέρει να έχει τη δυσθεώρητη απόδοση των 1.305 ίππων και των 2.340 Nm ροπής.
Πιο αναλυτικά, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες στους εμπρός τροχούς και τέσσερις στους πίσω. Η απαιτούμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία με χωρητικότητα που φτάνει τις 28.4 kWh. Όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλό παίρνουν μπροστά οι τουρμπίνες πετρελαίου οι οποίες αναλαμβάνουν να τη φορτίσουν ενώ αν είναι εντελώς άδεια τροφοδοτούν απευθείας τους κινητήρες.
Ο συνδυασμός αυτός οδηγεί στα επίπεδα ισχύος που αναφέραμε προηγουμένως και που έχουν ως αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται, περίπου, σε 3 δευτερόλεπτα με την τελική 6ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Εκτός από πολύ καλές επιδόσεις το Techrules Ren RS έχει και πολύ καλή αυτονομία αφού με το ρεζερβουάρ των 80 λίτρων μπορεί να καλύψει 1.170 χιλιόμετρα.
Για τη συγκεκριμένη έκδοση η οποία προορίζεται για χρήση μόνοι σε πίστα η Techrules έχει προχωρήσει σε αλλαγές στη σχεδίαση σε σχέση με το κανονικό μοντέλο ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ακαμψία, περισσότερη παροχή αέρα για την επαρκή ψύξη του συστήματος, περισσότερη κάθετη δύναμη και μικρότερη οπισθέλκουσα. Ακόμα, έχουν τοποθετηθεί εξαπίστονες δαγκάνες και κεραμικά φρένα για να υπάρχει αποτελεσματική επιβράδυνση.
Εκτός από αυτή την έκδοση οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν και λιγότερο πολύπλοκες εκδόσεις με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες ή με μία τουρμπίνα αντί για δύο οι οποίες θα έχουν και μικρότερη απόδοση.