Είστε εδώ

Motorshow

Techrules Ren RS: Με δύο τουρμπίνες, για εξωφρενική ιπποδύναμη

του Σωτήριου Χάλλα

Το Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης αποτελεί το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό γεγονός της χρονιάς και γι’ αυτό το επιλέγουν πολλές εταιρείες για να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους. Λόγω του πλήθους των παρουσιάσεων στη Γενεύη συνήθως συναντάμε και τα πιο ευρηματικά και ιδιαίτερα μοντέλα.

Ένα από αυτά είναι και το Techrules Ren RS το οποίο χρησιμοποιεί έναν περίπλοκο συνδυασμό από έξι ηλεκτροκινητήρες και δύο τουρμπίνες που καταναλώνουν πετρέλαιο για να καταφέρει να έχει τη δυσθεώρητη απόδοση των 1.305 ίππων και των 2.340 Nm ροπής.

Πιο αναλυτικά, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες στους εμπρός τροχούς και τέσσερις στους πίσω. Η απαιτούμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία με χωρητικότητα που φτάνει τις 28.4 kWh. Όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλό παίρνουν μπροστά οι τουρμπίνες πετρελαίου οι οποίες αναλαμβάνουν να τη φορτίσουν ενώ αν είναι εντελώς άδεια τροφοδοτούν απευθείας τους κινητήρες.

Ο συνδυασμός αυτός οδηγεί στα επίπεδα ισχύος που αναφέραμε προηγουμένως και που έχουν ως αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται, περίπου, σε 3 δευτερόλεπτα με την τελική 6ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Εκτός από πολύ καλές επιδόσεις το Techrules Ren RS έχει και πολύ καλή αυτονομία αφού με το ρεζερβουάρ των 80 λίτρων μπορεί να καλύψει 1.170 χιλιόμετρα.

Για τη συγκεκριμένη έκδοση η οποία προορίζεται για χρήση μόνοι σε πίστα η Techrules έχει προχωρήσει σε αλλαγές στη σχεδίαση σε σχέση με το κανονικό μοντέλο ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη ακαμψία, περισσότερη παροχή αέρα για την επαρκή ψύξη του συστήματος, περισσότερη κάθετη δύναμη και μικρότερη οπισθέλκουσα. Ακόμα, έχουν τοποθετηθεί εξαπίστονες δαγκάνες και κεραμικά φρένα για να υπάρχει αποτελεσματική επιβράδυνση.

Εκτός από αυτή την έκδοση οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν και λιγότερο πολύπλοκες εκδόσεις με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες ή με μία τουρμπίνα αντί για δύο οι οποίες θα έχουν και μικρότερη απόδοση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.