Είστε εδώ

Motorshow

Sin R1: Supercar made in Bulgaria

του Motori Reporter

Πίσω από την εταιρεία Sin  κρύβεται ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων που προέρχεται από την Βουλγαρία με το R1 να αποτελεί ένα μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των supercars.

Η εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου ξεκίνησε πριν από 6 σχεδόν χρόνια και μόλις πέρυσι πήρε σάρκα και οστά. Πνευματικός πατέρας του R1 είναι ο Ρόσεν Ντασκάλοφ, οδηγός αγώνων και κληρονόμος μιας οικογένειας με παράδοση στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το Sin R1 διαθέτει σωληνωτό σασί, πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, ζάντες 19″, ενώ η χρήση του ανθρακονήματος κρίθηκε απαραίτητη σε πολλά τμήματα του αμαξώματος, όπως στην οροφή και στον κλωβό ασφαλείας των επιβατών με το βάρος να φτάνει τα 1.200 κιλά.

Η “μηχανική καρδιά” του Sin R1 προέρχεται από την Chevrolet. Ο V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,2 λίτρων αποδίδει 360 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 51,0 χλγμ, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Για ακόμη περισσότερη έκριση αδρεναλίνης υπάρχει η έκδοση GT4 Aero Package, στην οποία ο ενδιαφερόμενος κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από δύο κινητήρες, έναν 7.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 505 ίππους και 47,9 χλγμ. ροπής ή αυτόν των 6,2 λίτρων που με την βοήθεια υπερσυμπιεστή αποδίδει 638 ίππους και 62,2 χλγμ, ροπής. Επιπλέον το συγκεκριμένο πακέτο διαθέτει φρένα της AP Racing με δίσκους 380 χιλιοστών, ενεργητική ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.