![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/3/1/photon15551f37575.jpg?itok=XVy6pwFe)
Πίσω από την εταιρεία Sin κρύβεται ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων που προέρχεται από την Βουλγαρία με το R1 να αποτελεί ένα μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των supercars.
Η εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου ξεκίνησε πριν από 6 σχεδόν χρόνια και μόλις πέρυσι πήρε σάρκα και οστά. Πνευματικός πατέρας του R1 είναι ο Ρόσεν Ντασκάλοφ, οδηγός αγώνων και κληρονόμος μιας οικογένειας με παράδοση στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το Sin R1 διαθέτει σωληνωτό σασί, πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, ζάντες 19″, ενώ η χρήση του ανθρακονήματος κρίθηκε απαραίτητη σε πολλά τμήματα του αμαξώματος, όπως στην οροφή και στον κλωβό ασφαλείας των επιβατών με το βάρος να φτάνει τα 1.200 κιλά.
Η “μηχανική καρδιά” του Sin R1 προέρχεται από την Chevrolet. Ο V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,2 λίτρων αποδίδει 360 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 51,0 χλγμ, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Για ακόμη περισσότερη έκριση αδρεναλίνης υπάρχει η έκδοση GT4 Aero Package, στην οποία ο ενδιαφερόμενος κάτοχος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από δύο κινητήρες, έναν 7.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 505 ίππους και 47,9 χλγμ. ροπής ή αυτόν των 6,2 λίτρων που με την βοήθεια υπερσυμπιεστή αποδίδει 638 ίππους και 62,2 χλγμ, ροπής. Επιπλέον το συγκεκριμένο πακέτο διαθέτει φρένα της AP Racing με δίσκους 380 χιλιοστών, ενεργητική ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικό.