Είστε εδώ

Motorshow

Σαλόνι Γενεύης 2019: SEAT el-Born: Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας

του Σωτήριου Χάλλα

Η SEAT παρουσιάζει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το δεύτερο αυτοκίνητο του ομίλου VW το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB που προορίζεται για χρήση αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η ονομασία του αυτοκινήτου είναι el-Born και εμφανίζει πολλές ομοιότητες με την αντίστοιχη πρόταση της Volkswagen, το ID Hatch, όμως το ισπανικό μοντέλο έχει πιο δυναμική σχεδίαση ακολουθώντας τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας η αυτονομία θα φτάνει τα 420 χιλιόμετρα χάρη στην μπαταρία των 62 kWh, ενώ ο κινητήρας των 204 ίππων θα επιτρέπει το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 7.5 δευτερόλεπτα.

Το el-Born μπορεί να δεχτεί γρήγορη φόρτιση ισχύος 100 kW με συνεχές ρεύμα το οποίο σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να γεμίσει από το 0% στο 80% σε 47 λεπτά.

Η SEAT έχει προσθέσει στο αυτοκίνητο χαρακτηριστικά τα οποία έχουν σκοπό την βελτίωση της αυτονομίας όπως μία ειδική αντλία θερμότητας για τη χρήση του κλιματισμού, η μειωμένη κατανάλωση της οποίας εξασφαλίζει μέχρι και 60 χιλιόμετρα επιπλέον.

Η χρήση της πλατφόρμας MEB έχει επιτρέψει στη SEAT να εκμεταλλευτεί πλήρως τους εσωτερικούς χώρους, προσφέροντας μία ευρύχωρη καμπίνα. H σχεδίαση του ταμπλό είναι λιγότερο φουτουριστική από ό,τι είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα όμως το ισπανικό πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στην παραγωγή.

Μεταξύ των διαφόρων τεχνολογιών που θα ενσωματώνει το el-Born είναι η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και το αυτόματο παρκάρισμα.

Η εμπορική πορεία του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της SEAT θα ξεκινήσει μέσα στο 2020.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.