Είστε εδώ

Motorshow

Σαλόνι Γενεύης 2019: Bentley Continental GT Number 9 Edition: Αναβίωση ενός ιστορικού αγωνιστικού μοντέλου

του Γιώργου Ψαρρά

Ένας αιώνας ζωής δεν είναι μικρό χρονικό διάστημα, επομένως η Bentley πρέπει να γιορτάσει το γεγονός αυτό.

Στο Σαλόνι της Γενεύης λοιπόν παρουσίασε τη νέα συλλεκτική έκδοση Number 9 της Continental GT, αντλώντας έμπνευση και υλικό από ένα ιστορικό της αγωνιστικό όχημα.

Ο λόγος για το επονομαζόμενο Blower που είχε λάβει μέρος στο Λε Μαν με τον αριθμό 9, ο οποίος αποτυπώνεται στη γρίλια της μάσκας και στα εμπρός φτερά της νέας Continental GT Number 9 Edition. Τη δημιουργία των μόλις 100 (καθόλου τυχαίος αριθμός) χειροποίητων Continental GT Number 9 Edition ανέλαβε το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner της βρετανικής εταιρείας.

Αξίζει να παρατηρήσετε στην κεντρική περιστρεφόμενη οθόνη της νέας Continental GT Number 9 Edition τη γυάλινη προθήκη ενός μικρού κομματιού ξύλου, το οποίο προέρχεται από τα καθίσματα του αγωνιστικού οχήματος Blower, αλλά και τα χειρίστρια των αεραγωγών που είναι φτιαγμένα από χρυσό 18 καρατιών.

Στην παλέτα για το αμάξωμα  της νέας Continental GT Number 9 Edition υπάρχουν οι δυο αποχρώσεις “viridian green” και “beluga black”, ενώ ασορτί είναι οι δερμάτινες ταπετσαρίες στο εσωτερικό. Προσέξτε επίσης το αλουμινένιο διακοσμητικό ένθετο στην κεντρική κονσόλα, το οποίο χρησιμοποιούνταν στα αγωνιστικά οχήματα τη δεκαετία του 1920 και του 1930.

Στο πόστο του παραμένει ο W12 twin-turbo κινητήρας 6.0 λίτρων της Continental GT  απόδοσης 635 ίππων και 900 Νm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η τελική της ταχύτητα ανέρχεται στα 333 χλμ./ώρα, ενώ ο χρόνος της επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα είναι 3,7 δευτ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.