![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/5/photon28173f74796.jpg?itok=cjCZplyH)
Μπλακάουτ θέλει να προκαλέσει η Audi στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζοντας εκεί το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Q4 e-tron concept.
Σχεδιαστικά το νέο Q4 e-tron concept σε προκαλεί να παρατηρήσεις καλύτερα την εμπρός κλειστού τύπου μάσκα του, τους στενόμακρους Led προβολείς, τα πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα, το λογότυπο e-tron στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα και στον πίσω διαχύτη, αλλά και τους αρκετά μεγάλους του τροχούς με το μπλε χρώμα να δίνει και εδώ το «παρών». Σε αντίθεση με e-tron, το νέο Q4 e-tron concept επιλέγει τους παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες και όχι κάμερες.
Δυο ηλεκτροκινητήρες εργάζονται για λογαριασμό του νέου Q4 e-tron concept. Ο πρώτος βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα αποδίδοντας 100 ίππους και 150 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος στον πίσω άξονα έχοντας ισχύ 201 ίππων και 310 Nm ροπής. Έτσι το νέο Q4 e-tron concept αποκτά ηλεκτρική τετρακίνηση quattro.
Συνδυαστικά παράγει 301 ίππους, ενώ είναι ικανό για επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δευτ. και η τελική του ταχύτητα, προφανώς για εξοικονόμηση αυτονομίας, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Τώρα που είπαμε αυτονομία το νέο Q4 e-tron concept με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 82 kHw υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. (WLTP). Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία αρκούν 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, ώστε η μπαταρία να φτάσει στο 80%.
Το χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του νέου Q4 e-tron concept θέτει ως ορίζοντα το τέλος του 2020, ενώ δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο μοντέλο που εμφανίζεται στην ελβετική πόλη.