Είστε εδώ

Motorshow

Σαλόνι Γενεύης 2019: Audi Q4 e-tron concept: Με αυτονομία 450 χλμ.

του Γιώργου Ψαρρά

Μπλακάουτ θέλει να προκαλέσει η Audi στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζοντας εκεί το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Q4 e-tron concept.

Σχεδιαστικά το νέο Q4 e-tron concept σε προκαλεί να παρατηρήσεις καλύτερα την εμπρός κλειστού τύπου μάσκα του, τους στενόμακρους Led προβολείς, τα πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα, το λογότυπο e-tron στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα και στον πίσω διαχύτη, αλλά και τους αρκετά μεγάλους του τροχούς με το μπλε χρώμα να δίνει και εδώ το «παρών». Σε αντίθεση με e-tron, το νέο Q4 e-tron concept επιλέγει τους παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες και όχι κάμερες.

Δυο ηλεκτροκινητήρες εργάζονται για λογαριασμό του νέου Q4 e-tron concept. Ο πρώτος βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα αποδίδοντας 100 ίππους και 150 Nm ροπής, ενώ ο δεύτερος στον πίσω άξονα έχοντας ισχύ 201 ίππων και 310 Nm ροπής. Έτσι το νέο Q4 e-tron concept αποκτά ηλεκτρική τετρακίνηση quattro.

Συνδυαστικά παράγει 301 ίππους, ενώ είναι ικανό για επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δευτ. και η τελική του ταχύτητα, προφανώς για εξοικονόμηση αυτονομίας, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Τώρα που είπαμε αυτονομία το νέο Q4 e-tron concept με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 82 kHw υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. (WLTP).  Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία αρκούν 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, ώστε η μπαταρία να φτάσει στο 80%. 

Το χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του νέου Q4 e-tron concept θέτει ως ορίζοντα το τέλος του 2020, ενώ δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο μοντέλο που εμφανίζεται στην ελβετική πόλη.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.