Είστε εδώ

Motorshow

Σαλόνι Γενεύης 2019-Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio: Ελαφρύτερες και πιο δυνατές

του Γιώργου Ψαρρά

Δυο ξεχωριστές Ιταλίδες στην Ελβετία θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος για τις νέες εκδόσεις Alfa Romeo Racing της Giulia και της Stelvio Quadrifoglio που κάνουν πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης.

Δημιουργήθηκαν με στόχο να τιμήσουν τη συνεργασία με τη Sauber στη Formula 1. Για το λόγο αυτό άλλωστε επιλέχτηκε η διχρωμία του κόκκινου με το άσπρο στο αμάξωμα τους, που προέρχεται από το μονοθέσιο Alfa Romeo Racing C38.

Αμφότερες οι Giulia και Stelvio Quadrifoglio Racing Editions διαθέτουν μεγάλες μαύρες ζάντες 19 και 20 ιντσών πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, ενώ  τα ελαστικά Pirelli P Zero θυμίζουν αυτά που τοποθετούνται στα μονοθέσια της Formula 1.

Άφθονη χρήση ανθρακονήματος έχει γίνει πάνω στα «κορμιά» τους και συγκεκριμένα στις αεροτομές, στα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, στην οροφή της Giulia, στα αεροδυναμικά βοηθήματα των προφυλακτήρων και στους πίσω διαχύτες.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ζυγίζουν πλέον 28 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις.

Παράλληλα εξοπλίζονται με μπάκετ καθίσματα της Sparcο, κόκκινες ραφές, λεβιέ ταχυτήτων της Mopar, τιμόνι με επένδυση δέρματος και αλκαντάρα.

Περισσότερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι V6 twin-turbo κινητήρας τους των 2.9 λίτρων απέκτησε 10 ακόμα ίππους, φτάνοντας στους 520 ίππους. Η Alfa Romeo σκοπεύει να φτιάξει μόνο από δέκα αντίτυπα των Giulia και Stelvio Quadrifoglio Racing Editions, άρα όποιος προλάβει…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.