Το Captur έχει πολύ στενούς δεσμούς με το Clio οπότε από τη στιγμή που το γαλλικό μικρό απέκτησε plug-in υβριδικό σύνολο, δε θα μπορούσε να μη συμβεί το ίδιο και με το crossover μοντέλο.
Το νέο Captur είναι το δεύτερο μοντέλο της Renault που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B, η οποία θα του επιτρέψει από το 2020 να προσθέσει στη γκάμα του plug-in υβριδική έκδοση που θα απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δυο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 9.8 kWh. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας θα μπορεί να κινηθεί για 45 χλμ. με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Αυτή την έκδοση μπορούν να δουν από κοντά όσοι επισκεφτούν την έκθεση αυτοκινήτου Φρανκφούρτης.
Tο γαλλικό αστικών προδιαγραφών crossover οπτικά δείχνει πιο δυναμικό και εκλεπτυσμένο, ενώ σαφέστατα έχει δεχτεί σχεδιαστικές επιρροές από το νέο Clio, ειδικότερα σε ότι αφορά το εμπρός του τμήμα και το εσωτερικό.
Σύμφωνα με τη Renault το νέο Captur είναι 110 χλστ. μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που ωφελεί το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (+17 χλστ.) αλλά και το πορτ-παγκάζ, το οποίο προσφέρει 81 λίτρα επιπλέον φτάνοντας τα 536 λίτρα.
Σημεία αναφοράς αποτελούν τα νέα LED φωτιστικά σώματα σχήματος “C”, ενώ κατά τα άλλα οι γραμμές του δεν έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά.
Στα ενδότερα τώρα του νέου Captur έχουμε περισσότερες αλλαγές με την κεντρικά τοποθετημένη κάθετη οθόνη αφής σε μορφή tablet του συστήματος πολυμέσων Easy Link να προσφέρεται με 7 ή 9,3 ίντσες. Μπορεί να υποστηρίξει σύστημα πλοήγησης και συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα διατίθεται με οθόνη 7 ή 10 ιντσών.
Η βάση της κεντρικής κονσόλας είναι υπερυψωμένη αφήνοντας από κάτω της αποθηκευτικό χώρο, ενώ πάνω της παρατηρούμε το νέο λεβιέ ταχυτήτων για το αυτόματο κιβώτιο. Μάλιστα οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα στην καμπίνα του νέου Captur συνολικά προσφέρουν 27 λίτρα, ενώ στα πάνελ των θυρών μπορεί να τοποθετηθεί μπουκάλι 1,5 λίτρου. Σημειώστε ακόμα ότι τα έδρανα των πίσω καθισμάτων είναι συρόμενα.
Εκτός από το plug-in υβριδικό σύνολο, κάτω από το εμπρός καπό του νέου Captur μπορεί να τοποθετηθεί ο «χιλιάρης» τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TCe 100 απόδοσης 100 ίππων. Στην ιεραρχία ακολουθεί ο βενζινοκινητήρας 1.3 λίτρων TCe 130 και ΤCe 155, απόδοσης 130 και 155 ίππων αντίστοιχα, ενώ υπάρχει και η επιλογή του diesel συνόλου 1.5 Blue dCi με ισχύ 95 και 115 ίππων.