Είστε εδώ

Motorshow

Renault Captur: Νέα γενιά. Τι φέρνει μαζί της;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Captur έχει πολύ στενούς δεσμούς με το Clio οπότε από τη στιγμή που το γαλλικό μικρό απέκτησε plug-in υβριδικό σύνολο, δε θα μπορούσε να μη συμβεί το ίδιο και με το crossover μοντέλο.

Το νέο Captur είναι το δεύτερο μοντέλο της Renault που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B, η οποία θα του επιτρέψει από το 2020 να προσθέσει στη γκάμα του plug-in υβριδική έκδοση που θα απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δυο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 9.8 kWh. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας θα μπορεί να κινηθεί για 45 χλμ. με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Αυτή την έκδοση μπορούν να δουν από κοντά όσοι επισκεφτούν την έκθεση αυτοκινήτου Φρανκφούρτης.

Tο γαλλικό αστικών προδιαγραφών crossover οπτικά δείχνει πιο δυναμικό και εκλεπτυσμένο, ενώ σαφέστατα έχει δεχτεί σχεδιαστικές επιρροές από το νέο Clio, ειδικότερα σε ότι αφορά το εμπρός του τμήμα και το εσωτερικό.

Σύμφωνα με τη Renault το νέο Captur είναι 110 χλστ. μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που ωφελεί το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (+17 χλστ.) αλλά και το πορτ-παγκάζ, το οποίο προσφέρει 81 λίτρα επιπλέον φτάνοντας τα 536 λίτρα. 

Σημεία αναφοράς αποτελούν τα νέα LED φωτιστικά σώματα σχήματος “C”, ενώ κατά τα άλλα οι γραμμές του δεν έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά.

Στα ενδότερα τώρα του νέου Captur έχουμε περισσότερες αλλαγές με την κεντρικά τοποθετημένη κάθετη οθόνη αφής σε μορφή tablet του συστήματος πολυμέσων Easy Link να προσφέρεται με 7 ή 9,3 ίντσες. Μπορεί να υποστηρίξει σύστημα πλοήγησης και συνδεσιμότητα για smartphones μέσω  Android Auto και Apple CarPlay. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα διατίθεται με οθόνη 7 ή 10 ιντσών.

Η βάση της κεντρικής κονσόλας είναι υπερυψωμένη αφήνοντας από κάτω της αποθηκευτικό χώρο, ενώ πάνω της παρατηρούμε το νέο λεβιέ ταχυτήτων για το αυτόματο κιβώτιο. Μάλιστα οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα στην καμπίνα του νέου Captur συνολικά προσφέρουν 27 λίτρα, ενώ στα πάνελ των θυρών μπορεί να τοποθετηθεί μπουκάλι 1,5 λίτρου. Σημειώστε ακόμα ότι τα έδρανα των πίσω καθισμάτων είναι συρόμενα.

Εκτός από το plug-in υβριδικό σύνολο, κάτω από το εμπρός καπό του νέου Captur μπορεί να τοποθετηθεί ο «χιλιάρης» τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TCe 100 απόδοσης 100 ίππων. Στην ιεραρχία ακολουθεί ο βενζινοκινητήρας 1.3 λίτρων TCe 130 και ΤCe 155, απόδοσης 130 και 155 ίππων αντίστοιχα, ενώ υπάρχει και η επιλογή του diesel συνόλου 1.5 Blue dCi με ισχύ 95 και 115 ίππων.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.