![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/5/photon28178f74805.jpg?itok=Lrjny2Ar)
Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης η Peugeot παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό τη νέα γενιά του εκπροσώπου της στη μικρή κατηγορία, του 208.
Η γαλλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα πριν από μερικές ημέρες κάποιες φωτογραφίες του νέου 208 όμως τότε δεν είχαν γίνει γνωστές τεχνικές λεπτομέρειες. Στο πλαίσιο της έκθεσης μαθαίνουμε ότι θα υπάρχει ηλεκτρική έκδοση (θα ονομάζεται e-208) με 136 ίππους και 260 Nm ροπής, που θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8.1 δευτερόλεπτα και θα είναι το ισχυρότερο της γκάμας. Η μπαταρία του θα έχει χωρητικότητα 50 kWh με την αυτονομία να αγγίζει τα 340 χλμ. και θα μπορεί να φορτίσει από 0% μέχρι 80% σε μισή ώρα. Σε ό,τι αφορά τους κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπάρχουν οι εξής επιλογές.
Στη βάση θα βρίσκεται σύνολο βενζίνης με χωρητικότητα 1.2 λίτρων το οποίο θα αποδίδει 75 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Ανεβαίνοντας σε ιπποδύναμη ο ίδιος κινητήρας των 1.2 λίτρων αποδίδει 100 ίππους, όμως πλέον η μετάδοση της ισχύος μπορεί να γίνει, είτε μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων είτε μέσω αυτόματου οχτώ σχέσεων, το οποίο δεν θα είναι διαθέσιμο στο ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του μοντέλου αλλά θα έρθει λίγο μετά. Μαζί με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων στην γκάμα θα προστεθεί και μία πιο δυνατή έκδοση του κινητήρα των 1.2 λίτρων που θα αποδίδει 130 ίππους.
Όσον αφορά το diesel υπάρχει μόνο μία επιλογή με χωρητικότητα 1.5 λίτρων που θα αποδίδει 100 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το νέο 208 αντλεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από τα μεγαλύτερα αδέρφια του και κυρίως από το 508, τόσο σε ό,τι αφορά την εξωτερική σχεδίαση όσο και σε ό,τι αφορά την εσωτερική, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα το μικρό τιμόνι, τη διάταξη i-Cockpit μπροστά από τον οδηγό, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment.