![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/10/photon29867f80060.jpg?itok=aOnbVMZG)
Το Opel Corsa έφτασε πλέον στην έκτη γενιά του, η οποία φέρνει πολλές αλλαγές στο μικρό μοντέλο και την οποία η γερμανική μάρκα παρουσιάζει στο πλαίσιο τη έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Σχεδιαστικά το νέο Corsa έχει πιο δυναμική εμφάνιση με τις αλλαγές να εντοπίζονται σχεδόν παντού. Στο εμπρός μέρος η επάνω γρίλια έχει μικρύνει όμως στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Οι νευρώσεις του προφυλακτήρα και το πλαίσιο των προβολέων ομίχλης δημιουργούν πιο επιθετική εικόνα στην οποία συμβάλλουν και οι νευρώσεις του καπό. Παραμένοντας στο εμπρός μέρος του νέου Corsa να επισημάνουμε ότι πλέον τα φωτιστικά σώματα έχουν προβολείς LED.
Στα πλαϊνά συναντάμε, επίσης, αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και νευρώσεις ενώ το πίσω μέρος έχει αλλάξει πλήρως. Στο άνω άκρο υπάρχει αεροτομή οροφής, τα φώτα είναι εντελώς νέα, όπως το ίδιο συμβαίνει και με την πόρτα του χώρου αποσκευών αλλά και με τον προφυλακτήρα.
Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα των μηχανικών της Opel στη νέα γενιά του Corsa είναι η μεγάλη μείωση του βάρους η οποία φτάνει ακόμα και τα 200 κιλά. Έτσι, στην ελαφρύτερη εκδοχή του, το γερμανικό μικρό χωρίς τον οδηγό ζυγίζει 980 κιλά, μένοντας κάτω από το ψυχολογικό όριο του ενός τόνου.
Στην επίτευξη αυτού του στόχου βασικό ρόλο έπαιξε η πλατφόρμα CMP, που αποτελεί δάνειο από την Peugeot και το γεγονός ότι δεν αυξήθηκε το μήκος του. Επιπλέον, υπήρξε μείωση στο ύψος, οπότε οι ανάγκες για μέταλλο ήταν λιγότερες. Η μείωση του ύψους εκτός από το λιγότερο βάρος συμβάλλει και στη βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών αφού κατεβαίνει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους αλλά και στην αισθητική αφού πλέον δε δείχνει “ψηλόλιγνο”.
Όσον αφορά τους κινητήρες η γκάμα ξεκινάει από τον ατμοσφαιρικό των 1.2 λίτρων με 75 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, συνεχίζει με τον ίδιο κινητήρα σε υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή με την ισχύ να ανεβαίνει στους 100 και 130 ίππους και το κιβώτιο να είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο οχτώ σχέσεων και τέλος υπάρχει μία diesel έκδοση με 102 ίππους.
Φυσικά δε θα πρέπει να ξεχάσουμε και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Corsa, επιλογή που υπάρχει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.