![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/10/photon29866f80059.jpg?itok=rhEiUU3l)
Το Defender είναι το πιο σκληροτράχηλο μοντέλο της Land Rover και φαίνεται ότι αυτό δεν αλλάζει, παρά το γεγονός ότι η ολοκαίνουρια γενιά που παρουσιάζεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, απέχει πολύ από την προηγούμενη.
Το νέο Defender έχει σύγχρονη όψη αλλά παραμένει ιδιαίτερα τετράγωνο, τόσο στο συνολικό σχεδιασμό του όσο και σε επί μέρους στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός αλλά και πίσω. Οι πλαϊνές επιφάνειες παραμένουν “καθαρές” χωρίς σχεδιαστικές λεπτομέρειες, ενώ στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ρεζέρβα που φιλοξενείται στην εξωτερική μεριά της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Defender θα ξεκινάει από πετρελαιοκινητήρα 2.0 λίτρων που θα αποδίδει 200 και 240 ίππους, συνεχίζει με κινητήρα βενζίνης, επίσης στα 2.0 λίτρα με απόδοση 300 ίππων και στην κορυφή θα υπάρχει ήπια υβριδικό σύνολο με εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3.0 λίτρων και ισχύ 400 ίππων. Το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις θα είναι αυτόματο με οχτώ σχέσεις.
Όσον αφορά το αμάξωμα θα υπάρχουν δύο επιλογές με τις ονομασίες 90 και 110. Οι βασικές τους διαφορές είναι ότι η πρώτη έχει δύο πόρτες και φιλοξενεί μέχρι έξι επιβάτες ενώ η δεύτερη έχει τέσσερις πόρτες και φιλοξενεί μέχρι και εφτά επιβάτες.
Η πλατφόρμα στην οποία πατάει το νέο Defender ονομάζεται D7x και σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για την πιο άκαμπτη που έχει κατασκευάσει ποτέ.
Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μόνιμα με τη χρήση κεντρικού διαφορικού και από το σύστημα Terrain Response ο οδηγός μπορεί να τη διαμορφώσει όπως εκείνος επιθυμεί ή απλά να επιλέξει το Auto, ενώ η απόσταση των 291 χλστ. από το έδαφος, εξασφαλίζει ότι δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που θα το σταματήσει. Τέλος, το νέο Land Rover Defender μπορεί να περάσει από νερό βάθους μέχρι και 900 χλστ. χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα.