Είστε εδώ

Motorshow

Mazda CX-30: Νέα, ενδιάμεση πρόταση

του Σωτήριου Χάλλα

Με αφορμή τις φήμες περί επιστροφής της Mazda στην Ελλάδα ας ρίξουμε μια ματιά στη νέα της πρόταση στο χώρο των SUV, το CX-30, το οποίο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο με βάση το μέγεθός του θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας, τα CX-3 και CX-5.

Η εμφάνιση του νέου SUV ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί στα τελευταία μοντέλα της η εταιρεία και την ονομάζει Kodo. Οι πωλήσεις για την Ευρώπη θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2019 ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές του πλανήτη.

Για την κίνηση του CX-30 έχουν χρησιμοποιηθεί οι τελευταίας γενιάς Skyactive κινητήρες της μάρκας, περιλαμβανομένου του Skyactiv – X. Ο τελευταίος είναι κινητήρας βενζίνης ο οποίος λειτουργεί σχεδόν όπως οι diesel ώστε να πετύχει αντίστοιχη απόδοση. Στον θάλαμο καύσης το μίγμα αέρα βενζίνης συμπιέζεται σε πιέσεις αντίστοιχες των πετρελαιοκινητήρων και η ανάφλεξη δεν οφείλεται αποκλειστικά στο μπουζί αλλά, εν μέρει, πραγματοποιείται από μόνη της, ακριβώς λόγω της υψηλής συμπίεσης με τη βοήθεια ειδικά σχεδιασμένου μπουζί.

Όσον αφορά την υπόλοιπη γκάμα των κινητήρων αναμένεται να είναι οι ίδιοι με το Mazda 3, δηλαδή στα 1.5, 2.0 και 2.5 λίτρα οι βενζινοκινητήρες και στα 1.8 λίτρα ο πετρελαιοκινητήρας. Προαιρετικά, τα παραπάνω σύνολα θα μπορούν να συνδυαστούν με τετρακίνηση.

Το CX-30 έχει 25 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το CX-3 και 135 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ, φτάνοντας τα 430.

Σχετικά με την τιμή δεν υπάρχει ξεκάθαρη πληροφόρηση μέχρι στιγμής όμως αναμένεται να είναι χαμηλότερη από εκείνη του CX-5 δεδομένου ότι θα τοποθετηθεί πιο χαμηλά στην γκάμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.